Bekende personen en hun horloges

Grotere veerton ! :rofl:

En dat is heel erg innovatief?

Voor mij niet, maar anderen vinden het merk toppunt van innovatie.
Heb het eens onderzicht, maar na de jaren '60 vorige eeuw gebeurt er weinig meer bij Rolex.
En wàt er gebeurt noem ik geen innovatie.
Maar ieder zijn mening hoor.

1 like

Ik deel een zelfde mening. Hoor eigenlijk haast niets anders dan dat Seiko het stokje heeft overgenomen.

De waarheid is soms hard :rofl:

Inderdaad: Seiko met dansende wijzers?

Sterke reactie :+1:

Zucht…

Ik ben geen Rolex fanboy, dat vooropgesteld. Ik heb meer met dressers en het ouderwetse ambachtelijke productieproces. (Ik heb momenteel wel twee Rolexen).

Als je niet ziet dat Rolex op elk vlak continu verbetert, en met resultaat, dan wil je het niet zien. Vraag het elke fatsoenlijke horlogemaker. Werken aan een Rolex uurwerk is altijd een plezier vanwege de kwaliteit en opbouw. Daarom gaan ze ook eeuwig mee als je ze goed onderhoudt.

Kijk naar een moderne Rolex band en sluiting. Kijk er gewoon eens naar als je er een in je handen hebt. Simpelweg het beste dat er is.
Ik heb, net als velen hier, vanalles gehad. Grand Seiko, Omega, bedenk het maar. AP getest, VC getest. Alleen al de sluiting en de band van een Rolex zijn ongenaakbaar.

En nogmaals, ik heb zelf niets met de bling van Rolex en de premiums die je soms moet betalen. Ik draag het liefst andere merken. Maar als sporthorloge is het gewoonweg het beste op de markt.

21 likes

Zijn er geen bekende personen met horloges meer?

Domme discussies over welk merk beter/innovatiever/mooier/enz is, daar zijn genoeg andere mogelijke topics voor te vinden.

8 likes

image

Gisteravond bij Van der Vorst ziet sterren was najib amhali te zien.
Welk horloge had hij en welk horloge had zijn vrouw om?

Ik heb geprobeerd een screenshot te maken maar dat lukt helaas niet (goed).

3 likes

Volgens mij droeg hij een Milgauss.

5 likes

4 sure!

2 likes

Vertonghen en Vorm met een daytona en een hulk.

3 likes


@Jaroen met zijn SMPc :sunglasses:

6 likes

Zo jaren 80…

1 like

Haha dit nummer staat bij mij gewoon in de muzieklijst.

Heerlijk man, rapper Donnie.

Ot: Jason Statham in de film mechanic ressurecrion. Draagt opvallend deze als erfstuk

Speedy op leer.

3 likes

Precies in het midden, 1985.

Dat klopt. Maar dat is zeker nog mogelijk.

1 like

Ik zet mijn geld op jou in. :tada:

3 likes