Bekende personen en hun horloges

Niet alleen op tv koken hoor, de beste man heeft ook nog een hele restaurant franchise onder zijn naam.

3 likes

Nice! Respect en gaaf dat hij zo van horloges houdt :sunglasses::+1:

Jaa, veel van de Engelse tv koks houden van horloges.

Zou heb je ook nog Mary Berry ( Legende op de Engelse tv ) die heeft altijd een Cartier om. Van een Tank to Crash maar altijd Cartier.

Ik zie 'm wel heel vaak met een “gewone” submariner in z’n programma’s

1 like

Toe maar :watch:️:ok_hand:

1 like

Ik heb vanavond ook niet kunnen zien wat John Mayer droeg. Maar via foto’s op Twitter en zijn Insta ben ik erachter dat hij een G-Shock droeg. De Mudmaster GG-B100-1A9ER

8 likes

Holy shit… trad hij in Amsterdam op?

4 likes

Ja Ziggodome! Was geweldig!

3 likes

+1 voor John Mayer, heerlijk collectie en voor de muziek net zo :+1:

3 likes

Haha… was een grapje eigenlijk omdat hij geen duur horloge om had. :joy:
Maar mooi dat hij er was en jij er ook nog eens bij was :sunglasses::+1:

5 likes

Hij kon zijn Rolex niet vinden

image

3 likes

Tijdens het concert een dag eerder had ‘ie toch echt iets anders om :slight_smile: Iets met een grove lederen band. Ik ga op onderzoek uit!

1 like

@AmsterdamVintageWatches was ook aanwezig incl een dappere poging om die dure AP van ze aan hem te slijten :stuck_out_tongue:

4 likes

@denvro

Zou het dan toch een Casio zijn geweest? :slight_smile:

2 likes

Ben beide avonden geweest.
Wat hij woensdag om had vond ik moeilijk om te zien.
Gisteren had hij een groene Aquanaut om😎

1 like

Dan ben je wel een die hard.
Los van dat ik zijn muziek erg goed vond, vond ik het concert mwoah. Na ieder nummer een pauze, een grote pauze waarin je 20min. in de rij stond voor het toilet en nog eens 10 min. voor wat drank. De sfeer was er op de een of andere manier niet echt.

Maar via foto’s op Twitter en zijn Insta ben ik erachter dat hij een G-Shock droeg. De Mudmaster GG-B100-1A9ER

Zeg me dat hij Muddy Waters speelde

3 likes

Persoonlijk vind ik hem een van de beste gitaristen ter wereld. Hij past zijn setlist ook iedere avond aan, dus je krijgt nooit twee keer precies hetzelfde.
Ik ben het wel met je eens dat die pauze de vaart er een beetje uithaalde. Publiek was naar mijn mening erg tam. Sfeer was inderdaad minder dan het optreden twee jaar geleden. Denk alleen niet dat Mayer daar echt iets aan kon doen. Aan zijn gitaarspel lag het in ieder geval niet.

1 like

Niet dat ik heb gehoord :smile:

Vooral dat :slight_smile:

Arturio Merzario, Italiaan, Flamboyant en de F1 coureur die Niki Lauda uit het brandende wrak van zijn F1 auto redde en daar een Rolex Datejust voor kreeg als bedankje

23 likes