Bekende personen en hun horloges

Geen idee, maar ik denk dat hij net heeft gehoord dat de waarde is gehalveerd.

13 likes

Ik moest hem even googelen, maar ik denk niet dat hij zich heel druk maakt om de waarde van zijn horloge. Wel leuk, zo een verhaal : van het verkopen van mp3-tjes naar 3500 man personeel en een omzet van 1.3 miljard. Snugger mannetje :nerd_face:

Mag dit nog?! :rofl:

18 likes

Richard Hammond met een Richard Mille?

2 likes

Ja verzin je toch niet eind november :laughing: En dat al zijn hele leven lang, elk jaar om deze tijd dezelfde grappen.

1 like

Welk horloge draagt Freek Vonk in het bos in SU ?

Oh wacht. Eigen topic zelfs…

2 likes

Toevallig vandaag nog eens Beverly Hills Cop II gekeken, wanneer me plots opviel dat Brigitte Nielsen een Porsche Design 7176s draagt om een bankoverval te timen… :sunglasses:

5 likes

Helaas spelen de eerste seizoenen af op 480p, maar Dr. Frasier Crane is wel een stijlicoon die vaak wisselt van horloge. Helaas is de kwaliteit dusdanig onscherp om ze te kunnen herkennen echter is dit horloge onmisbaar! Het lijkt soms een TT op stalen jubilee maar kan ook een champagne achtige plaat zijn in een stalen variant.


drfrasiercrane2

4 likes

Een mooie speedmaster van Art Rooijakers

7 likes

Al Pacino in Carlito’s Way met zijn …

5 likes

Piaget :+1:

2 likes

Dames horloge :wink:

1 like

Waylon met TAG Heuer Monaco bij Pauw

11 likes

Ik denk dat het inderdaad een two tone is; 16233 denkelijk of nog ouder.:slightly_smiling_face:

1 like

Ja klopt!

Ik vind de horloges en dergelijke goed gecast in deze film.

De zwarte Porsche Design Pasadena heeft ze om i.c.m. met een tactische zwarte outfit.

Als ze helemaal in een witte outfit gekleed is bij een andere overval dan timed ze de overval met een zwarte Heuer stopwatch met witte plaat.


3 likes

Agree! Is 1993 dus erg waarschijnlijk.

1 like

Stijlvolle kerel die Waylon :slight_smile:

13 likes

Echt wel! (valt me van hem mee😀).

1 like

Inderdaad! Toeval wil dat ik er een heb gehad uit 1993. :slightly_smiling_face: Nog steeds spijt van dat ik die heb verkocht…

4 likes

Wat draagt deze demonstrant in HK? Ik dacht eerst een Seiko New Turtle, maar de bezel lijkt meer op een soort tijdzoneverdeling…

3 likes