Bekende personen en hun horloges

Zo te zien op de press release foto’s geen Speedy…


Matched ook niet met het interieur… :wink:

4 likes

Alsof een speedy voor een bedrijf als spaceX nog relevant is. Ben al blij dat er iig geen apple watch op de plaatjes te zien is.

3 likes

Conor McGregor en zijn vrouw…en ja, waarom niet hé, als je de poen hebt :sweat_smile:

9 likes

Die gast draagt dat ding echt als daily ‘beater’ zo te zien

2 likes

… in combinatie met een kwestieuze smaak…

5 likes

Een van de astronauten had afgelopen week een Omega Speedmaster X-33 (tweede generatie) om. In ander topic al uitgebreid besproken: Space x lancering

1 like

Niet per se een BN-er maar wel leuk: oud ambassadeur in China Ed Kronenburg in buitenhof met zo te zien een Sinn 857 S UTC.

gr, HJR

12 likes

Lekker ergens wel als het je niks boeit

Ook qua rondborstige vrouw?

11 likes

Dat is het mooiste aan dit stel, al jaren bij elkaar, ook al toen ie nog loodgieter was, geen geflipper voor deze man.

14 likes

Goeie smaak! :+1:

Hij heeft haar wel gemod zo te zien😜

19 likes

geweldige vechter,en een horloge liefhebber
zijn vrouw is idd ook niet verkeerd :yum:

Ze is mooi zeg

Hahaha die is geweldig.

2 likes

Rick Nieman met een Breitling Navitimer 01 (?) aan tafel bij Beau.

Edit: ik zie net dat’ie meer dan een jaar geleden met hetzelfde horloge ook hier tips gepost. Een vaste waarde in zijn ‘collectie’ dus schijnbaar :wink:

3 likes

Niet meegekregen. Triest inderdaad.

Was ik wsl, kan ook nog een Sinn 903st zijn.

Edit: hij heeft meerdere horloges trouwens.

2 likes

Dat is inderdaad een mogelijkheid.
De rustige uitstraling bovenaan de wijzerplaat zou daar inderdaad ook wel op kunnen duiden, die met het logo van Breitling alleen al wat drukker oogt.
Anderzijds, ik verwacht dat Rick (als ik hem zo mag noemen) geen bandenswapper is. Dan lijkt de band wel op een standaard leren Breitling band zoals verkrijgbaar met de Navitimer…
Natuurlijk kan een leren band met wit stiksel ook op een Sinn gezet worden/zijn.

Oftewel, geen uitsluitsel :wink:

Gelet op de (open) ruimte/aansluiting tussen band en de kast, neig ik nu toch steeds meer naar de Sinn…