Bekende personen en hun horloges

Die PP staat haar echt heel goed ! :heart_eyes:

1 like

Dat is grotendeels opgenomen in Hope, Canada. Ik ben daar in de jaren 90 twee keer geweest (niet vanwege Rambo) en het is een prachtig gelegen dorp.

3 likes

Waarschijnlijk wel. Ik heb er verder te weinig verstand van. Back to watches :yum:

Hudubedudubedudubedah. :grin: geef toe dat Eminem die jongens flink billenkoek gaf op kamikaze.

On topic: Shady draagt horloges:

5 likes

Het zadel van mijn Vepsa

1 like

Hahahaha… Ook die van @UrbanOutlaw:

2 likes

Hier andere Rappert Mini Roosevelt met een 18238

En rappert Frsh met een 228235

3 likes

Wil iemand nog mijn two tone want ik mag hem niet meer om doen :frowning:

7 likes

Is dit ‘Slim’… he gained a little… :flushed:

2 likes

Wat draagt Slim Shady hier?

Ik weet dat hij jaren lang een Rolex heeft gehad omdat hij tegen zijn manager zei dat andere rappers dit kregen van hun manager heeft hij er destijds ook één ontvangen.

Ook heeft hij ooit gebeld met zijn financieel adviseur om te vragen of hij wel een duur horloge kon kopen (hij verdiende in die tijd al miljoenen), maar was zulke uitgaven niet gewend. Uiteindelijk heeft deze man volgens mij 10+ jaar een relatief eenvoudige Rolex gedragen.

Inmiddels heeft hij een gouden AP RO van een paar ton, maar ach gezien zijn status komt hij hiermee weg.

3 likes

“who can be you but you?”

5 likes

Even balk zoeken om een touw om te gooien :sob:
Geef mij toch maar wu tang :sunglasses::+1:

2 likes

Dat verhaal heb ik idd ook gelezen. Hij bleef ook lang G shocks dragen omdat hij het zonde vond om met zo een duur horloge rond te lopen. Ik denk dat wij allemaal een beetje boven onze stand leven. :flushed:

Verder geen idee wat hij hier draagt. Gewoon het eerste beste plaatje van www geplaatst.

1 like

Naar eigen zeggen door van de drugs af te zijn…

2 likes


Die kerel gaat al even mee.
10 jaar terug droeg hij iets minder indrukwekkends volgens mij :smile:

1 like

Dat is misschien deels wel waar, maar zolang wij er daadwerkelijk plezier aan beleven en inzien dat het niet standaard is heb ik er geen moeite mee. In mijn geval ben ik zuinig op andere vlakken om te compenseren met mijn passie voor horloges en motor rijden.

Ik draag mijn G-Shock ook nog met veel plezier, maar het idee dat je een bepaald horloge nodig hebt om mee te doen is complete onzin.

Eminem heeft tenminste een eigen stijl (mooi of niet) en kan zich gemakkelijk een AP veroorloven.

2 likes

Rapper Koen met zijn vintage datejust:

Bekend van zijn nummer “Geen Cartier”.

3 likes

hahah de brent diss

1 like

Nog nooit van gehoord haha

2 likes

Ik bedoel met wat mild sarcasme aan te geven dat Tudor zich in mijn ogen diskwalificeerd door dit soort hooligan looks als ambassadeur te nemen. Da’s prima als je in Oss woont in een soort sta caravan met gelijkgestemden, maar ik zou liever zien dat er eens een horlogemerk was wat een schaakgrootmeester aan de haak sloeg.

Daar komt nog eens bovenop dat Beckham een beetje een horlogesletje is. Want in 2013 was hij nog de ambassador van Breitling. Hoe serieus is dat?

Oris doet het leuk met de Jazz-grootheden waar ze aan refereren, maar ook de manier waarop ze sommige mensen voor het voetlicht zetten:
https://www.oris.ch/en/realpeople/world/diving

Waarom is alle Nederlandse rap toch op Dub ritmes gebaseerd? Ik word er moe van. Grime, Drill, Dub, Mumble, Boom-bap, ik kan veel hebben in de hip hop, zolang het maar een beetje afwisselt.

Hier wat Winston Surfshirt als tegenhanger.

Zo jammer dat Mac Miller dood is. Dat was een nu-soul luminary in de hip hop wereld. Snoop Dogg kan lullen wat ie wil, maar Mac stond op eenzame hoogte.

On topic:


En nee, ik zou 'm ook niet als brand ambassador willen. Man man man.

7 likes