Belsat (tu)

Mijn horloge verkocht aan Henk.
Zeer snelle betaling en dezelfde dag het pakketje nog verstuurd.
Kortom een aanrader!

Henk heeft van mij twee horloges overgenomen. Vlot in de communicatie en vlot met betalen.
Prima zo, graag tot nog eens (tu)

Henk heeft van mij twee boeken overgenomen. Snelle betaling en vlotte communicatie met een gezellig praatje :slight_smile: Met Henk kun je, wat mij betreft , dan ook prima een deal sluiten. (tu)

Horloge verkocht aan Henk. Prima contact en fijne communicatie. Alles snel geregeld. Aanrader!

Ook een horloge verkocht aan Henk !
Snelle betaling en leuke communicatie .(tu)
Aanrader !!!

Pieter.

Henk gunde mij een horloge waar ik erg blij mee ben! Prettige communicatie en vlotte verzending. Horloge in puike staat.

Aan te raden.

Vandaag een horloge ontvangen welke eerst van Henk is geweest. Overeenkomst is soepel tot stand gekomen met een heldere communicatie. Netjes het spul op de post gedaan en goed verpakt.

Tevreden aanschaf van een Seiko 7002.

Sportura gekocht van Belsat (Henk).
Prettige berichtenwisseling, vlot verstuurd na betaling, goed verpakt.
:+1:

Horloge verkocht. Prettige communicatie en snelle afhandeling. Stuurde na ontvangst ook even een mailtje ter info. Prima!

Prettige deal gemaakt met Henk. Mijn klokje zal blij zijn met zijn nieuwe thuis. Bedankt :thumbsup:

Prettig contact met Henk! Eerlijke en fijne koper. Bedankt en veel plezier met de horloge

Deze keer iets verkocht aan Henk. Prima deal met vlotte communicatie en snelle betaling.

Een horloge verkocht aan Belsat.
Probleemloze transactie, snelle betaler en een goede mailcommunicatie.
A+ ervaring :thumbsup:

Horloge gekocht van Belsat, na betaling direct verzonden, binnen 3 dagen bezorgd (van Belgiƫ naar Nederland). Eerlijke verkoper, goed zaken mee te doen.
Henk, bedankt voor de verkoop!

Supersnel en leuk gekocht van @Belsat / Henk; tot nu alleen maar aanraders op dit fijne forum!!