Ben op zoek naar een horloge [€500-€1000]

Hey @dailyjan wat een leuke vraag.
Ik dacht ook direct aan de Nomos die oa door @Captaingingerbeardd is genoemd: stijlvol en toch ook sportief, tijdloos, en ook prima waterdicht.

Wat voor soort bedrijf run je ? #nieuwsgierig

2 likes

We personaliseren elektronica, vooral telefoons, op onze site verkopen we zogeheten skins. En we hebben ook een speciaal programma waar we van alles personaliseren (tech gerelateerd) we hebben een speciale spuitcabine waar we met de hand een product een kleur geven, op dezelfde manier waarop auto’s worden gespoten. Dus we kunnen bijvoorbeeld je telefoon elke kleur geven die je wilt!

3 likes

Wat leuk! Ik stel me ook even voor wat ik daar zelf bij zou vinden passen. Qua horloge.
Iets eigenzinnigs.

Ik moet meteen ook denken aan de Seiko Alpinist.
You love it or you hate is, maar hij is eigenzinnig, een geval apart, kan klassiek maar ook sportief. 200 m waterdicht en een kompas erin. Op staal of jubilee ook erg fraai.

3 likes

Yup, dit is de post die zocht :+1:t3::+1:t3:

Que?

Wat dacht je van een Omega Constellation?

Je maakt allusie op vintage/sport/dressy. Niks mis mee, maar ik gooi deze in het hoenderhok.

3 likes

oehh zeker meer van dit soort horloges! Dit past helemaal in mijn straatje, net iets anders dan “normaal” I like it! En ben ook zeker vaak lover van you love it or you hate it horloges

It is not possible to hate this! Dit is gewoon geweldig

:point_up_2: Ook op TT jubilee een schoonheid :point_down:

6 likes

Helemaal mee eens! En ziet er erg gaaf uit! Denk alleen iets te veel goud voor mij

Een Alpinist staat bijna alles geweldig

Leer
Strapcode Angus Jubilee of TT jubilee
Strapcode 3D Oyster
Nato (:confounded::confounded::confounded::confounded:)

:+1::+1:

1 like

mijn Enige concern zou zijn of het ook bij de meeste kleding past, heb helaas geen hele collectie om af te kunnen wisselen. (exact 0 :sweat_smile: )

1 like

Als ik dit budget had, zou ik gaan voor een Oris big crown pointer date blauw 40mm!

Oké ik begrijp het, hier nog twee opties. Veel succes in ieder geval

Zwart= SDGM003
Wit= SDGM001

2 likes

Volgens mij zoek je dit?!
De groene legerband is een Marine National strap van Erika’s Originals
De Oris 65 is 40mm. Kost je rond de 1000 euro.

5 likes

Wat voor mij ook erg waardevol is zijn verhalen erachter of de geschiedenis wat ik kan vertellen aan mensen als ze reageren op een horloge, zijn die er toevallig een beetje bij de seiko alpinist? @SAT @Nathalie1

1 like

O17, Eigen bedrijf… Maakt zó nieuwsgierig!!!
Ik heb zelf net deze aangeschaft; zoiets zou kunnen.
Bauhaus, maar dan niet zo’n gewone Max Bill… Tegendraads quartz :wink:!!
Italiaans Japans asymmetrisch…
Of écht eigenwijs Nederlands Duits met één wijzertje!

!

1 like

Naast het feit dat het alleen gemaakt is voor JDM (Japanese Domestic Market) is het ook een discontinued model!

Zie hier de geschiedenis :+1:

3 likes

zeer interessant! En ik vroeg me af, wat houdt “23 jewels” in? En kan ik ergens vinden welke materialen zijn gebruikt voor dit horloge? Krijg op google niet zo snel wat ik wil zien, waarschijnlijk weet ik niet goed waar ik op moet zoeken :sweat_smile: :laughing:

Kijk ook naar youtube films van Watchfinder/ long island watches et cetera, best leerzaam!

Wellicht in de specificaties! Geen Goud of zilver in ieder geval :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

Jewels :point_down:

https://allesoverhorloges.nl/jewels/

1 like