Beperkingen Basic membership

Ik zou graag at horloges te koop zetten maar op de een of andere manier kan ik niet posten in de horlogemarkt.
Wat moet ik doen?

https://www.marktplaats.nl/

Of meer gaan lezen en posten :slight_smile:

7 likes

Marktplaats zit vol met gekkies en gelukszoekers. Ik heb een zeldzaam exemplaar en zoek kopers die dit waarderen

De regels lezen :wink:

1 like

Je zult actief moeten worden, reacties plaatsen en foto’s. Je gaat dan redelijk snel naar level 2, en kun je je horloge te koop zetten. Deze regels zijn er om te voorkomen dat het hier net als Marktplaats wordt. Succes.

2 likes

Wanneer worden deze nou eens bovenaan de markt vastgepind?

2 likes

A-ha.

Je bent al sinds midden december lid en dit zijn je eerste bijdragen hier.

Gekkie weet ik niet. Gelukszoeker - hm. :wink:

3 likes

Niet bekend met de regels. Ben veelvuldig fora-lid maar voor het eerst met een quota voor privileges

…je weet inmiddels wat je te doen staat :neutral_face:

Doe eerst eens een maandje actief mee hier, stel je voor in een leuk topic en je hebt zo verkooprechten.

Die zitten hier ook maar vallen meestal direct door de mand :smile:

1 like

Just to keep the riff-raff out. :slight_smile:

Eerst 's een beetje “mingling and socializing”. De software bepaalt dan automatisch wanneer je door mag naar de volgende ronde/level.

2 likes

veel lezen, posten en vooral geduld hebben. Waarom krijg ik meer en meer de indruk dat het vooral te doen is om ons mooie forum te gebruiken om te verkopen?

2 likes

Gewoon lekker mee lezen en reageren op interessante topics en je bent er zo!

1 like

Dank u Heren voor de adviezen. Ik heb al een post gedaan en zal hier en daar commentaar leveren.
Op naar de hoogste status

1 like

2 likes

Ohw, ik zal ook wat hartjes uitdelen! Ik vind jullie aardig maar het motief is natuurlijk het membership. Niet dat ik de verkeerde signalen er mee uit zend… Niet dat daar iets verkeerd mee is… Mijn beste vrienden…:grinning:

2 likes

Welkom!

1 like

Welkom op het forum. Dit is inmiddels een verkapt “New member” topic geworden en nieuwe leden laten vaak foto’s van hun horloges zien. Heb je nog meer horloges/foto’s?

Ja kan wel wat posten denk ik.

4 likes

hey, wat cool… je scheert je armen :scream:

wel meer Citizens op het forum gelukkig.

2 likes