BertjanH

Vandaag de Sea-gull automatic ontvangen van Bertjan.
Goede communicatie , keurig verpakt en het horloge zoals omschreven ontvangen !


Zo doe ik graag zaken, dank je wel Bertjan!

1 like

Van Bertjan een horloge over genomen.
Prettige en vlotte communicatie.
Netjes verpakt.
Verzending duurde wat lang (vakantieganger) :stuck_out_tongue:

Zou zeker weer zaken doen met Bertjan!!

1 like

Een tissot seastar overgenomen van BertJan. Wonderschoon horloge, in zeer goede staat. Gezellig nog even zitten kletsen over horloges met daarna een heldere afhandeling. Prettige ervaring.
Bedankt BertJan en succes met je nieuwe aankoop.

1 like

Zojuist een Turtle overgenomen van Bertjan. Prachtig horloge en goede communicatie. Prima zaken doen. Veel plezier met de Speedy.

1 like

Vandaag een horloge overgenomen van Bertjan. Na vlot mailverkeer snel een afspraak gemaakt en de deal gesloten. Was een korte maar aangename kennismaking. Zou niet aarzelen om nogmaals zaken met hem te doen. Wat mij betreft een dikke aanrader dus!
Bertjan nogmaals bedankt.

1 like

Citizen overgenomen van Bertjan.

Prettig zaken doen en snelle communicatie. Dikke aanrader. Nogmaals mijn dank.

1 like

Gisteren een Precista prs18/q binnengekregen van Bertjan.
Mooi horloge, zeer tevreden.
Prijs goed, communicatie goed, verzenden goed, wat wil je nog meer!
Tot de volgende keer,
Bedankt Bertjan.

1 like

Vandaag een prachtige Pellikaan Flying Dutchman II overgenomen van @BertjanH. Snelle en heldere communicatie. En in perfecte staat aangekomen. Dit is mijn tweede PT (maar dat zal hier niemand verbazen). Horloge is exact zoals beschreven.

Aanrader!

2 likes

Omega Speedmaster overgenomen van Bertjan. Niets dan lof over de communicatie en overhandiging! Volgende keer graag weer maar voorlopig de rem erop :blush:

1 like

Zojuist een Hamilton overgenomen van @BertjanH Vlotte communicatie en afhandeling, topper!

1 like

Hierbij ook een welverdiende duim voor BertjanH :+1:

Prettig contact en vlotte verzending, aanrader :slight_smile:

1 like

Ik kreeg een PM van @BertjanH of mijn horloge misschien te koop was. De deal was vlot beklonken :+1:
Communicatie, deal en betaling gingen prettig en vlot.
Een aanrader ook van mijn kant voor Bertjan

2 likes

Een mooie horlogeband overgenomen van @BertjanH. Goede communicatie en verzending. Thanks!

1 like

Een prettige deal mogen sluiten met @BertjanH en zijn oude tissot weer aan hem terug verkocht.
Prettig persoon, snelle afhandeling.
Veel plezier met je vertrouwde Tissot Bertjan.

1 like

Horloge overgenomen. Snelle communicatie en zeer goed ingepakt voor het verzenden.

Top dus! Thanks @BertjanH

1 like

Prachtige Seiko 5 uit 1974 overgenomen. eerlijke communicatie, te lage prijs :wink:, mooie fotoserie van de service die in 2017 is uitgevoerd. Waanzinnige verpakking waar echt niets mis mee kon gaan :joy: Kortom, meer dan aanbevolen :+1::+1:

:+1::+1:

1 like

Vandaag een mooie nette Maen door Bertjan persoonlijk afgeleverd. Nette communicatie en leuk om een gezicht te zien bij een verkoper. Zou zo weer bij hem kopen.

Bedankt!

2 likes

Horloge verkocht aan @BertjanH, prima verlopen, aanrader :+1:

1 like

Zeer tevreden met @BertjanH! Goede service en het horloge is zoals beschreven.

1 like

Mooi horloge overgenomen van @BertjanH . Snelle communicatie en voor ik het wist had ik het horloge in huis. Kortom prettig zaken mee te doen! Hartstikke bedankt Bertjan en tot de volgende keer!:grin:

1 like