Bespreken Thema “Reflecties”

Die laatste is gaaf.

Ik heb wel eens wat gedaan met een Mercedes. Maar nog nooit met horloges…

2 likes

http://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/3/8/3891f3084fd55b5d589cde752c79de94192d57c8.jpg

“Reflections” is/was ook een platenlabel, (zag ik op mijn Ipad) waar Steinhart trouwens niks mee te maken heeft.

Toen ik de foto nader bekeek zag ik dat ook de buitenmuur van de keuken in de reflections zat, en die is weer wel stein-hart en dus on-topic :smile:.

4 likes

Mijn zwager en ik lieten op het bewuste moment onze horloges aan elkaar zien, maar hij zag zichzelf ineens… :sunglasses:

3 likes

Ik zal er volgende keer een uiterste datum en tijdstip bij vermelden.

Persoonlijk vind ik het niet echt relevant hoe oud een foto is.:confused:

1 like

Mijn beste,

Idem dito!!
Ik zie er ook geen meerwaarde in als de foto binnen een bepaald tijdsbestek moet zijn gemaakt. :camera:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Wat is dan de definitie van recent?

Er is bij de vorige ronde geopperd om de foto’s recent te houden. Daarmee voorkom je dat mensen die bijvoorbeeld beroepsmatig een enorm archief hebben elke ronde daaruit kunnen putten. Dat argument vond ik steekhoudend genoeg om deze in de 2e ronde mee te nemen. Als de meerderheid dit niet ziet zitten hoor ik het graag :wink:

3 likes

voor de creativiteit wel beter om de foto’s recent te houden
dan moet je idd op korte termijn iets bij het onderwerp verzinnen
en in uitzonderingen kun je je foto altijd nog verklaren hier in het “bespreek” draadje

( stel dat het topic "seizoenen " is en het is hartje zomer dan kan ik me best voorstellen dat iemand iets wil met een oudere winterfoto icm een recente foto. )

1 like

Ik wil ook wel een poll starten in het organisatie draadje? Zijn we er snel uit. U vraagt wij draaien.

Niet iedereen is in staat binnen een week - zeker als je werkt en in de komende donkere dagen - een passende foto te maken.
Zeker bij bepaalde opdrachten.

En die professional of hobbiefotograaf houdt toch altijd een voorsprong.
Ik zou het allemaal niet te ingewikkeld maken, maar goed slechts mijn mening.

Uiteraard sluit ik mij aan bij de voorkeur van de meerderheid.:wink:

1 like

Ik maak wel een poll :wink:

1 like

Poll vinden we hier…

En de 2e ronde zit erop. In een spannende race om het kampioenschap hebben we wederom een winnaar. En niet zomaar iemand. Deze week is degene die naar huis kan met eeuwige roem @Rmen9
Gefeliciteerd namens de wedstrijdcommisie :punch:

4 likes

Super! Iedereen bedankt voor alle stemmen! Leuk iniatief deze fotocompetitie, er zullen in de toekomst zeker meer foto’s van mijn kant komen! :ok_hand:t2::clap:t2:

1 like

Gefeliciteerd :smile:
Mooie foto van een mooi horloge.

Nog eentje dan, lekker wolken kijken:

Deze vond ik net te laat. :disappointed:

2 likes

man vertel mij wat, ik heb vorige week de heletijd met m’n tablet camera achter zeepbellen lopen aanrennen, iedere keer als ik wilde afdrukken knapte die zeepbel of was de boel zo bewogen dat je helemaal niks kon herkennen,
uiteindelijk maar opgegeven :

2 likes