Bespreken Thema "Vervoer"

Hier bespreken we de wedstrijd van deze week. Probeer het een beetje ontopic te houden anders zit er vlot een slot op. Inzenden dus niet hier maar in het inzendingen topic. Inzendingen Thema "Vervoer"

3 likes

goed bezig!
Al ben ik van mening dat 1 inzending per lid het beste lijkt. De een is meer fanatiek dan de ander, pick your best. Of wellicht een max aan inzendingen, dan kader je het in ieder geval in.

1 like

Gepost !
Hoop niet dat het ‘cheating’ is. Mijn foto is van mijn instagram en is al van een tijdje terug. :blush:

Als een lid opeens 30 foto’s inzend pakken we het de volgende ronde anders aan.

Eigenlijk zijn recente foto’s de bedoeling maar was vergeten dat erbij te zetten. Dus deze ronde mag archiefwerk nog even. Doen we bij de volgende ronde dan anders :wink:

1 like

Pheww. Thank :wink:

1 like

Mijn beste,

De inzending betreft zoals vermeld:
Twee passies waar het verloop van de tijd geen vat op heeft!!

Als FIAT 500 Tifosi, heb ik zowel dit schaalmodel als ook het horloge gewonnen, tijdens een evenement.
Is overigens al vele jaren geleden.
Hedentendage, is het meer een passieve hobby dan de actieve die het voorheen was.
Betreffende de foto-camera, daar heb ik geen idee / verstand van. :camera:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

3 likes

Ai, foto’s al geüpload van januari t/m juli dit jaar.
Binnenkort vanuit het vliegtuig naar China dan maar :wink:

Je krijgt dan likes voor je serie en niet de indivuele foto’s. Maar dat kan natuurlijk.

Ik doe iets niet goed, denk ik. Ik like elke foto. Maar ze zijn het dan ook bijna allemaal waard eigenlijk :joy:

1 like

Ik wacht tot het eind van de inzendtermijn. Als je de uitblinkers wil belonen moet je zuinig zijn met “liken” in die draad.
Als het niet werkt moeten we iets bedenken met een top 5 maken na sluitingstermijn of zo. Maar dit hoort dan weer in de “organisatiedraad”.

1 like

Mijn beste,

Idem dito!!
Mij dan toch maar even Heroriënteren. :nerd_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Ondanks dat je alle inzendingen waardeert is het natuurlijk niet handig om ze allemaal te liken :grin:

2 likes

Ok, mijn excuses. Bij deze hebben de eerste inzendingen met mijn like geluk :joy: Of ik moet de likes terugnemen, maar dat vind ik ook al zoiets.

Nee joh…

1 like

Even voor de duidelijkheid. Het gaat met deze wedstrijd toch niet zoals die Amerikaanse Street races toch. Waar de winnaar de wagen van de verliezer krijgt ??!? :joy::joy::joy::joy: Ik ben namelijk erg gehecht aan mijn klokkies.

Ik heb twee foto’s in het topic gepost maar die hebben dan ook met elkaar te maken. Vandaag eerst met de metro van het hotel naar Tokyo Station en daarna met de Shinkansen van Tokyo naar Osaka. Vind het een goed idee om enkel recente foto’s toe te staan. Verder ga ik ook selectief liken :smirk:

2 likes

Tja,wat zal ik zeggen (vintage) Alfa&Omega :slight_smile:

Klopt en op familiebezoek. Mijn broer woont met zijn vrouw in Osaka. Bedankt :thumbsup:

Mijn inzending is weliswaar niet de beste foto, maar het was wel een geweldige ervaring op de boot op de Li in Guanxi, China

M’n Pelagos is sinds die reis het vaste reishorloge! Comfortabel, licht, stoer, en die snelverstelling is top!

2 likes