Bespreken Thema "Vervoer"

Is toch wel lastig om de opmerkingen hier te koppelen aan de foto’s.
Eigenlijk moet je het plaatje erbij hebben.

Wat mij betreft mag je het plaatje erbij pakken als de meerderheid dat ook geen probleem vind.

1 like

Zojuist een wat oudere foto geplaatst, dit is een Speedmaster Reduced “Schumacher”. Ik heb hem een paar jaar gehad maar uiteindelijk ingeruild omdat een Rolex Polar Explorer lonkte. De model Ferrari heb ik ooit een keer gekregen en matched mooi qua kleur met de Speedy.

1 like

Deze vind ik strak,ben nog aan het kijken hoe de compositie in elkaar steekt.

http://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/9/a/9a405d6ed540e7323b5ac3348cccc8ac3e3a72e0.jpeg

Edit,motorkuip,staat er nota bene bij🤓

Volgens mij zie ik bij de inzendingen ook klokken i.p.v. horloges :confused:

@zoeyenbas: ik had weleens gelezen over koperdiefstal, maar dit slaat alles! :slight_smile:

1 like

Ook op de valreep maar eentje gepost. Foto van collega zijn wagen toen ik op hem aan het wachten was om na de nachtshift huiswaarts te gaan :grin:

Haha, Zit niet zo heel veel koper aan hoor, t,is meer titanium.

De eerste ronde zit er weer op. Meer dan 60 inzendingen dus prima geslaagd denk ik.
De likes zijn geteld en we hebben een winnaar!
Deze week heeft met een overweldigende meerderheid van likes gewonnen @HorlogeHeer met deze geweldige foto.

Eeuwige roem valt hem dus te beurt.

6 likes

Ik ben zeer vereerd met deze waardering vanuit de horlogeforum gemeenschap. Als eerste wil ik ChowMonkey bedanken voor het opzetten van dit geweldige initiatief. Daarnaast wil ik iedereen bedanken die heeft deelgenomen door foto’s te plaatsen dan wel te stemmen. Als laatste wil ik nog even kort mijn dank uitspreken aan de koeien die uit zichzelf het beeld uitliepen zodat ze niet voor onrust in de achtergrond zouden zorgen en de boer op de tractor die wachtte met langsrijden tot het fotomoment voltrokken was. De eeuwige roem zal ik koesteren.

Dank.

18 likes

Terechte winnaar. Erg mooie foto. Mooi gebruik van kleuren!

3 likes