Bestaan er fraaie horloges van het merk Hublot?

Tijdens het W.K. heb ik ze niet in beeld gekregen :smiley:

:joy:
Wat een topic-titel!

Ik onthoud me verder van commentaar.

1 like

Sommigen vind ik best mooi, bv.

anderen weer niet:

4 likes

Als ik zou moeten kiezen dan een van de race legende Ayrton Senna

2 likes

Die eerste vind ik ook best fraai, en die h-schroefjes zelfs wel geil#$? :grinning:

http://en.worldtempus.com/sites/default/files/products/19317/bb_classic_1.jpg

Kan ik best met leven! :smiley:

2 likes

Waar ik me zelf altijd dood aan ergert bij Hublot is dat je een klok koopt met schots en scheve schroefjes in tegenstelling tot AP.

5 likes

OK. Mijn antwoord op de vraag uit de titel: ja.

Als je geen profvoetballer bent (met meer geld dan smaak) zie ik weinig reden om bij Hublot uit te komen.

5 likes

Neen.

4 likes

Ik vind de Classic Fusion wel mooi… maar te duur… 'k heb dan liever een Bulova Royal Oak…

Imo een overbodig merk.

7 likes

Mee eens. AP deed het eerder en (ook nu nog) beter.

Tja, als het je smaak is waarom niet? Maar ik had recent de kans om eens naar AP te kijken en te voelen, en tegelijk ook Hublot te bekijken. Mijn keuze in deze vergelijkbare klasse zou gelijk naar AP gaan. Hublot is een beetje grof/onbehouwen. AP is toch sierlijker, een beetje als een Patek Philippe Nautilus. En gemaakt voor eeuwig lijkt het.

1 like

En beiden ontworpen door Genta (als we het over de RO en Nautilus hebben). Wat kan je meer wensen?

1 like

Ik zie een doppenwipper en een baco :grinning:

Vind dit nog niet zo erg hoor:

3 likes

Ik heb er ook wel eens naar gekeken, vind sommige modellen best wel mooi echter qua afwerking en gevoel niet zo spectaculair…
Misschien beetje foute opmerking maar vind een replica van een hublot bijna net zo mooi als de real thing en dan geeft het een slecht gevoel.
Desalniettemin best wel leuke klokken maar voor dat geld, nee toch maar niet.

Pieter.

1 like

Oh oh… :speak_no_evil:

1 like