Bestaan er fraaie horloges van het merk Hublot?

Twee jaar terug niet, en er is niet veel veranderd. :wink: Ze wisselen nogal eens van CEO, en beweren dat ze in Geneve zitten - maar Nyon is daar echt geen buitenwijk van hoor


Oeps, pilsje iets te snel opengetrokken :stuck_out_tongue: geen flauw idee, niet opgelet stond op homepage ergens in het midden haha

lol hahahaha echt niet helemaal wakker. Excuus :wink:

1 like

Heb je er inmiddels al Ă©Ă©n naar wens gevonden Hendrik?

Misschien deze, moet je wellicht alleen je bootje verkopen



Slechts $5.000.000,-

Maak je niet druk ik ben inmiddels al 2 volle jaren wijzer geworden en ik vind Hublot inmiddels helemaal de bom! :thumbsup:

Echt waar! Wat leuk om te horen. Ik ben al heel lang groot fan van Hublot.
Maar vertelos, Waar is bij jou de omslag gekomen?

1 like

Ik ben ze qua afwerking een stuk meer gaan waarderen.

Ik heb de Big Bang Caviar in staal gezien en hoewel ik mezelf er niet zo gauw mee zie lopen is de afwerking van de kast wel erg mooi gedaan.

(foto van het net)

Groeten,

Noel.

haha nou niet van stapel lopen he :stuck_out_tongue: De classic fusion is denk ik vrijwel de enige die ik persoonlijk erg mooi vind :slight_smile:

1 like

wat is mooi ? ik vind ze mooi.
ik vind een Breitling over het algemeen niet mooi. Maar ieder zijn smaak zou ik zeggen. Kijk eens naar
Frederique Constant.

1 like

Het is er in al die jaren nog niet van gekomen maar dit is wel een fraai exemplaar: :sunglasses:

Really?
ik vind werkelijk geen enkele Big bang echt mooi.

De Classic Fusion lijn echter


2 likes

Wellicht heeft XXoF dat ook in de afgelopen 5 jaren gedaan :joy:

images (2)

Blijf dit geen slecht horloge vinden, de plaat met sunburst is mooi en lekker clean.

1 like

Op YouTube word je doodgegooid met reclame van de BigBang E 


Ik kijk constant naar Frederique.
Dat is mijn buurmeisje van 23 en ze zont de hele dag topless in de achtertuin ! :sunglasses:

1 like

Komende dagen misschien wel bottomless, het wordt zĂł heet je wil het niet weten.
Pics of it didn’t happen :astonished:

1 like

Ze is gewaxed ! :sunglasses:

1 like

Dan moet er goed gesmeerd worden tegen verbrandingsgevaar.

1 like

Dat doet Frederique constant zelf !

2 likes

Helemaal mee eens


1 like