Beste divers onder 40mm?

Met zijn 38mm lekker 80’s

1 like

1 like

Oeps verkeerd geplaatst :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

Mooi horloge maar geen duiker volgens mij. Wijzer te veel en verkeerde bezel :grimacing:

Groeten
Rutger

1 like

allemachtig wat een mooie is dat! Lekker funky '80s.

1 like

Begin '90s om precies te zijn haha. De eerdere versie heeft mercedes wijzers. Vind dit echt een bijzonder horloge. Heeft een vintage look met patina op de minutenmarkeringen en tegelijkertijd ook een moderne look. De H-link band draagt comfortabel. Durf er alleen niet mee te gaan zwemmen hier op vakantie. Vandaar mijn keus om mee te doen met de Precista. :metal:

1 like

Leuk zeg. Een man kan nooit te veel horloges hebben. Alhoewel :thinking:

1 like

Ja, ik vind 3 ideaal:

  • Een stoere toolwatch. Liefst groot en mannelijk. Minimaal 200m waterdicht.

  • Een cheapass beater ala G-shock waar je mee kan klussen en om kan doen als je alleen bent met je 2 jarige monster.

  • En een horloge waar je trots op bent. Een horloge waar je lang voor hebt gespaard en lang naar hebt uitgekeken. Voor de een is dat een Rolex en voor mij een Omega pre bond.

Meer horloges zijn in mijn ogen overbodig. :sweat_smile:

1 like

Geweldig. De laatste kan je ook als dresswatch inzetten natuurlijk, of ontbreekt die nog op je lijstje?

1 like

Nee laatste kan een dresswatch zijn idd.

1 like

Scherp en in de basis heb je gelijk maar de Trident is er ook terdege in duikeruitvoering, zonder GMT wijzer en met duikersbezel. Dat zijn dan ook de enige verschillen.

Overigens, heb je op het plaatje even naar het aantal “feet” waterdichtheid gekeken? 2000 feet, daar komt menig duiker (of zoals op bedoelde foto dus GMT) niet bij in de buurt.

nog geen vingerkootje…

1 like

3 likes

39mm en zeer plat met manufactuur uurwerk.

7 likes

No problemo, mijn TH F1 is ook geen duiker maar heeft wel een duikbezel en is 200m wr.

Groeten
Rutger

1 like