Besteld : Seiko 5 (SNXS77K) : nu nog een mooie lederen band?

Hoi allemaal,

Na lang aarzelen toch maar een Seikootje besteld, Seiko 5 met blauwe sunburst diail, Op Amazon.de gekocht voor een schamele 80 Euro.
Wilde al langer een “blue dial”, en hoewel ik niet echt een Seiko-fan ben (sorry, voor allen die dat wel zijn), vond ik dat ik deze niet kon laten liggen voor de prijs en de “looks”.
Ik verwacht 'em begin volgende week, en meteen daarna ff die metalen band eraf gooien en een “classy” lederen exemplaar erop
Maat welke ?
Dus … tips zijn welkom : kleur, stijl…
Ik dacht aan iets bruins of cognac-kleurig, beetje vintage, lijkt me mooie combo, maar ik hoor of zie graag van jullie welke andere interessante combo’s jullie voorkeur uitdragen. Kwestie van wat extra inspiratie op te doen …
Foto van internet geplukt : dit is’em :

4 likes

Niks mis mee, Seiko en in het bijzonder deze! Hoe kunnen ze het ervoor maken…
Al eens aan een mooie Perlon gedacht?

1 like

Blauw bandje staat hem goed.

4 likes

Ja, mooi inderdaad.

Bij Rob was 'ie nog goedkoper :smile:

http://www.monsterwatches.nl/product/snxs77/

Ik heb nog een Suede lederen nato, lichtbruin/cognac-achtig, maar die is 20mm breed, een perlon, is misschien ook geen slecht idee

Ja, het scheelt’em 7 Euro, op Amazon is het verzenden inclusief

1 like

@Tissot75 Supermooi klokje, ik heb er ook eentje besteld voor een mod. Is de bandaanzet 19 of 20mm?

1 like

19mm. Zie info van Monsterwatches.

Thank you. Maar ik heb zelf meerdere 5jes waar 19mm bij staat en die eigenlijk 20mm zijn. Daarom hoor ik het graag van iemand die hem in zijn bezit heeft.

1 like

Blauwe wijzerplaat doet het goed op bruin suede. Zie de review van de blauwe citizen van @wander

1 like

İk heb hem nog niet, maar ik laat het weten van zodra hij toegekomen is.
Op elke site vind je wel degelijk 19 mm

1 like

Ik kan niet wachten op het resultaat Han!

1 like

Doe toch maar wel :wink:.
De SNXS gaat naar een vriend van mij zodra die binnen is en ik heb een SNKL07 gekocht om de kastvorm aan te passen naar wens (lees -> dremel & vijlen). Die komt beter overeen met mijn hersenspinsel :smirk:.

Maar eerst nog even een SKX afmaken :sweat_smile:.

1 like

Idee :wink:

Zo draag ik hem. Maar of hij mag blijven…

4 likes

Toch mooi hoor. Sportief en klassiek in 1 horloge. Mooie band ! Ik zou hem houden :wink:

1 like