BH_

Onlangs voor het eerst zaken gedaan met Bart (BH_ hier op het forum). Had al eerder advies bij hem ingewonnen op het gebied van vintage chrono’s.

Mijn vermoeden werd bevestigd: Bart is een gezellige kerel met veel kennis op het gebied van vintage horloges en - wellicht het belangrijkst - hij is volkomen betrouwbaar.

Zoals de Amerikanen zeggen: ‘deal with confidence’.

Dit kan ik alleen maar beamen. Zelf een half jaar geleden een chrono van Bart gekocht en onlangs een leuk duikertje.

Eerlijk en kundig. En een aardige gast.

Sinn Vollkalender head-only overgenomen van Bart.

Duidelijk antwoord op mijn vraag naar uiterste prijs
Vlot positief antwoord op mijn voorstel.
Be-/omschrijving van het aanbod correct.
Snelle melding van ontvangen betaling.
Snelle verzending met (nog niet eerder meegemaakt!) verhoogde verzekeringsdekking, ongevraagd en all-in!
Uitstekende verpakking.

Kortom, alles klopt! Een aanrader…

Grt. Marco

Een horloge gekocht van @BH_. Allemaal zoals het hoort en een snelle deal. Bedankt! :smiley: :+1:

1 like

Gouden rolex jubilee gekocht van Bart. Prettige en snelle communicatie vooraf en ontvangen met een lekker kopje koffie. Bart is een aardige kerel waar je prima zaken mee kunt doen!

Zeer goede ervaring met Bart. Ik heb gisteren een Speedmaster van hem overgenomen. De communicatie verliep goed en de ontvangst was zeer hartelijk. Bart heel veel horlogekennis en prachtige horloges, waar hij boeiend over kan vertellen. Kortom: aanrader!
@BH_ dank en wellicht tot een volgende keer :+1:t2:

Laatst weer een horloge van Bart overgenomen. Kan alleen maar beamen wat hiervoor wordt gezegd. Eerlijke en transparante verkoper. Zo zouden er meer moeten zijn.

Net terug uit Zuid Limburg, mét een schitterende Omega Constellation die ik van @BH_ heb overgenomen.
Onder het genot van een kop koffie in de zon alles afgehandeld en met bewondering aangehoord wat er in de loop der jaren zijn collectie in- en uitgegaan is.
Kortom, een aanrader! Bart bedankt!

2 likes

Moonswatch verkocht aan onze Bart.
Leuke sympathieke man met een voorkeur voor hele maar dan ook echt hele mooie horloges.

Dat die mijn moonswatch wilde stond ik van te kijken. Maar soit.

Komt zijn afspraken snel en accuraat na.

prettige ervaring dus.

Van de week een zeer prettig verlopen deal gesloten met @BH_ . Alles meer dan top. :ok_hand: