Je hebt iig niet stil gezeten, buiten de conclusie,… nog ook echt horloges gepast die je door ze te passen graag zou willen hebben. Dit buiten de Nomos natuurlijk!
Hahahaha heerlijk vermakelijk verslag dit. Een van de betere recente verhalen hier in de meeste van je diepgaande recensies kan ik me nog wel vinden ook… Vooral die IWC
prachtig. Dit verslag bied inspiratie, ga in Den Bosch alleen niet ver komen gok ik zo
Dat we een meningsverschil over Nomos hebben kan ik je uitstekend vergeven. Maar dat er geen foto bij zit van iemand (wie dan ook) die staat te milfen… Pic or it didn’t happen, zo makkelijk is dat. Ik zit hier volledig blanco in.
Fantastisch verslag. Alleen bovenstaande stukje kan ik niet smaken.
Nee, na Jacobs, van Grinsven en S&C houdt het helaas op…
Mooi verhaal en zeker ook in andere steden voor herhaling vatbaar.
Ik help je wel even…15 winkels.
Precies 15… verzin je toch niet
Check van tevoren wel of ze daar allemaal open zijn, op de zondag
Nou hebben winkeliers uiteraard ook wel eens een dagje rust nodig, dus zo vanzelfsprekend is het allemaal niet…echt, de volle verbazing bij mij : hoezo, dicht !!! WIL je niks verdienen of zo ?!
Euh, sorry winkeliers… 6 dagen per week is genoeg, en zeker voor tentjes als avw en awco waar je niet iedere student achter de balie kunt zetten voor 7 euro .
Ik zat per ongeluk in de 2019-modus.
Pitstop bij jou is even lekker eten toch?
Markreel of n pittige kip??
Leuk om te lezen dit.
Geen tijd voor gehad toen ik thuis was kwam ik erachter dat ik alleen een banaan op had die dag.
Een gewone banaan?
0 bereiding ? Geen sausje oid?
Hier komt ie dan…
MAN MAN MAN MAN😂
Kom ook een keer naar de koopgoot te Rotterdam? Scheelt mij weer veel km lopen.
Werd wel nieuwsgierig naar de prijzen…
Leuk verslag
Ik voel me altijd licht beschaamd als ik horloges ga passen als ik weet dat ik niks ga kopen. Maar daar moet ik idd gewoon sch**t aan hebben.
Dit kan alleen een creatieve geest bedenken. Hulde, geweldig verslag.
Volgens mij maken dit soort verslagen het horlogeforum zo uniek.
Waarbij ik eigenlijk alleen de laatste 2 de moeite vind, maar bij de laatste me niet altijd even welkom voel…
Geniaal dit! Mooiste zijn de Meistersinger, Zenith en de Speedy’s.
Welke maar Zenith had je om, 38mm?
Op de scooter?
Zullen ze blij van worden die Juweliers van al die Fun shoppers.
Als je erover nadenkt wat voor kosten die mensen hebben zou je ze eigelijk alleen moeten bezoeken als je serieuze plannen hebt is mijn mening.
Hier kom ik morgen even op terug, want deze reactie is echt TE grappig om te negeren
Ik ben afgelopen week bij de AD geweest en het hierover gehad.
Het hoort erbij en ze vinden het leuk, plus het is ook een stukje investeren in een goede naam als je ieder met plezier doet helpen … Al is het een kereltje van 12 die gewoon eens een droom om de pols wil hebben en een stapel folders mee naar huis wilt nemen . Ze staan klaar voor hem.
Als hij ooit centjes heeft is deze positieve benadering hem bij gebleven en 3x raden waar hij als eerst binnenstapt???
Plus mond op mond of forum praat reclame.
Dus ja, de goede AD heeft hier geen moeite mee en zal er zelfs plezier aan beleven…