Black Bay: rood of blauw?

Ik ga sowieso eerst even passen dit keer. Koop niet meer op afstand… :smile:
Ik bedoel inderdaad de nieuwe sub. Vond 'm al wat aan de grote kant. 40mm is mijn ideale maat. Ouder model Tudor sub is ook wel een optie inderdaad. Hoewel ik dan zoiets heb van: als je een Sub wil hebben dan koop je ook maar een Rolex.

De Tudor BB heeft juist zo’n eigen smoel, dat spreekt me aan. De foto’s op de nato vind ik niks (veel te hoge kastwand), maar om SS vind ik 'm op de meeste polsen erg mooi staan.


Hij is inderdaad wat minder subtiel.

Mooie klok hoor, maar inderdaad eerst passen. Ik heb hem na een week weggedaan omdat ik hem te grof vond, zeker voor bij een pak.

Ik vind rood het mooist, maar blauw beter voor bij een zakelijke outfit.

Mee eens

1 like

ieder zijn smaak maar ik vindt de blauwe kleur veeeeeel mooier!!! :grinning:

Blauw. Maar de blauwe Pelagos met in house zou waarschijnlijk nog meer mijn voorkeur hebben.

Ik vind de Pelagos te blauw, teveel tekst en de markers minder mooi dan de ronde van de BB. Hoewel ik hem nog niet in het echt heb gezien. In-house is idd wel een pre!

Ik zou voor de blauwe gaan. Ik vind deze combinatie blauw/zwart erg fijn.

Bovendien houd niet van dat faux patina en al helemaal niet als de parel in de bezel wel hagelwit is zoals bij de rode BB.

Ik heb een tijdje geleden voor exact dezelfde keuze gestaan, vanwege het meer zakelijke karakter uiteindelijk besloten voor het wat neutralere blauw.

Eric

Beide zijn erg mooi maar mijn voorkeur gaat uit naar rood. De blauwe versie oogt wat kouder.

1 like

Uiteindelijk is dit puur een kwestie van persoonlijke smaak. Ik heb zelf de rode en heb de blauwe een paar keer gepast. Rood komt op mij levendiger en warmer over, de blauwe is wat kil en zakelijk. Als je vaak zakelijk gekleed door het leven gaat is blauwe mogelijk wel de betere kleur voor je maar aan de andere kant, niets mis met een beetje kleur in je leven en garderobe toch? Go red…

Zo denk ik er ook precies over :+1:
.

Ik zou voor de blauwe gaan. Iets minder aanwezig maar daardoor gaat deze ook minder snel vervelen. Bovendien werkelijk een prachtig horloge!

Komende week maar een juwelier opzoeken die ze verkoopt. Eerst maar eens zoeken waar dat zo is. Dank voor het meedenken!

Filipucci in Maastricht verkoopt ze volgens mij allebei… :slight_smile:

Tsja, dat is behoorlijk uit de richting. Ben van plan even rond te kijken bij SC Haarlem, Gassan op de Dam en/of in Leiden (als daar al wat zit met hogere klasse horloges).

Denk dat je Leiden dan kan overslaan hoor, daar zit helemaal niks :slight_smile:

Ik heb zon beetje bij half Nederland prijzen opgevraagd. Certera watches was uiteindelijk de goedkoopste, scheelt 90 euro met Filipucci in Maastricht. En toch ga ik hem straks in Maastricht ophalen, certera kwam helaas met haar prijs nadat ik al aanbetaald had :wink:

3 likes

Veel plezier vanmiddag! Ik ga de andere kant op vanavond om iets moois op te halen

Veel plezier in Maastricht. Post je wat foto’s van de mooie Black Bay?

1 like

Deel vooral de foto’s even! Ik heb zometeen een meeting met een user van hier die interesse heeft in mijn huidige Tudor. Dat geeft even wat middelen.

Zal ik doen. Word einde vande middag pas