Black Friday & Cyber Monday

MN straps 15% off

1 like

Oeeh dat is een interessante!!

Ik kom inmiddels horloges te kortā€¦
Hoewelā€¦ GS kan ook nog op mn strap :roll_eyes:

1 like

Ja het voelt bij mij ook alsof ik bandjes aan het verzamelen ben i.p.v. horloges. Vooral NATOā€™s heb ik er zat van. :rofl:

Nope. De quadsensor versie van de Gulfmaster kost 799 euro. Je bedoeld de GWN-1000, die is 490.

3 likes

Morgen gratis een ColaReb band bij deze topaanbieding
Waar doet ie het vanšŸ¤”

5 likes

Sluikreclame. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Voor de geinteresseerden nog een strap shop: 40% korting met deze coupon: BWS40

Net geprobeerd en gelukt, 2 straps besteld, eens zien wat de kwaliteit is!
Groeten!

Was ik maar bij NATOā€™s gebleven. Stuk goedkoper. Heb nu een set 22mm en maar 1 horloge waar die op passenā€¦

Braun voor half geld. Soms zijn ze zelfs nog een paar Euro duurder dan Watches2U, maar soms ook niet.

https://www.braun-clocks.com/?utm_source=Braun+Clocks%2C+Watches+%26+Calculators&utm_campaign=ef0cac97cf-EMAIL_CAMPAIGN_2018_09_21_02_18_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_5765fb244e-ef0cac97cf-304147073&mc_cid=ef0cac97cf&mc_eid=0047b68785

Couponcode BLACKFRIDAY50

https://www.cheapestnatostraps.com/collections/shop-by-size
30% korting bij Cheapest Nato Straps met code ā€œblackā€. Ik heb net besteld en hij is al actief :slight_smile:

Edit: met code ā€œwelcomebackā€ krijg je normaal gesproken sowieso 15% korting. Helaas kun je maar 1 code per keer gebruiken :innocent:

1 like

Je krijgt nog steeds -20% bovenop je aankoop bij 5 niet-clearance producten

1 like

Klopt, die krijg je ook nog. Heerlijk, korting op korting :grin:

Zijn er nog koopjes? Van Hell was al leegā€¦

1 like

Gewoon ā€œwelcomeblackā€ gebruiken :thinking:

2 likes

AceJuweliers heeft vanochtend een aantal BlackBay 58ā€™s binnen, en met een beetje mazzel kan je die vandaag nog bemachtigen. Informeer naar Dale Vito Boom.

Van Hell heeft meestal maar weinig leuks in ā€œsaleā€ helaas. Sta regelmatig tegen het raam aan te heigen daar op de hoek :upside_down_face:

Hij was vandaag ā‚¬288,- op Watchdiscounter wegens Black Friday.
AllĆ©Ć©n in het wit, toch een minder leuke kleurstellingā€¦
Maar weer eens te lang getwijfeld, en nu zijn ze op!

Niks korting, gewoon een limited edition in het zwart uitbrengen dachten ze bij Farer:

1 like

Hudson bay. Korting op Seiko, Casio, Certina, Alpina, Hamilton en nog veel meer.
Zelf een Alpina seastrong 300 gekocht voor een prijs die ik nergens anders kon vinden!
Sla je slag!