Blue (sunburst) dial inspiratie topic

Qua kwaliteit en afwerking is Tissot prima, Het powermatic 80 uurwerk is het werkpaard van de swatch group waar je je geen buil aan vallen kunt en 80 uur gangreserve is natuurlijk lekker.
Die blauwe sunburst wijzerplaat is prachtig, alleen die fijn gekartelde bezel twijfel ik een beetje over. :thinking:

Ik zou hem gewoon ergens gaan passen als ik jou was. :sunglasses:

1 like

1 like

Ja, goed idee van dat passen. Soms vergeet je door al het online research (en werk) dat er ook nog eens iets bestaat als echte winkels. Hahaha.
Ik houd je op de hoogte mocht ik hem binnenkort hebben gepast.

1 like

De Staudt kan ook heerlink knallen in de zon.

Maar een echte burst had mijn ex :wink:

3 likes

Lijkt erop dat ze hem bij Bouman al hebben, die zitten in Culemborg. Geen idee in welke hoek van het land jij woont overigens.
https://www.boumanonline.nl/horloges/tissot-seastar-t1204071104100

Zou wel voordat je ergens naartoe rijdt even informeren of ze er een op voorraad hebben. :sweat_smile:

Succes!

1 like

De SOH is dol op een zonnetje :yum:

3 likes

Afhankelijk van hoe de band voelt nieteens zo’n verkeerde prijs voor wat je krijgt.

1 like

Mooi zeg, die staudt.

De Oris sunburst heeft echt een gave kleur. Staat op de radar inmiddels :slight_smile:

Ah, ik had gehoopt gewoon bij de bijenkorf hier in 020 langs te kunnen wippen.

In dat geval wacht ik wel tot het wat meer in de regio te vinden is. Goede reminder over het checken van de voorraad alvorens zo een dagtrip te maken inderdaad. Haha. Zal niet de eerste keer zijn dat de online aangegeven winkelvoorraad niet overeenkomt.

1 like

Langswippen kan natuurlijk geen kwaad als je er vlakbij woont, misschien heb je geluk en ligt hij er gewoon. :grin:
Maar ik kan me voorstellen dat hij nog niet bij alle winkels ligt omdat er online ook nog weinig over te vinden is.

1 like

Welk merk, type is dat?

Seiko SKA695 ?

1 like

Schaamteloze promotie :wink: Maar wel errug mooi in de zon!

2 likes

Geckota K1. Deze week verkocht hier op het forum.

Deze is er voor terug, mooie upgrade :+1:

3 likes

Hier nog eentje dus. Blijft mij vasthouden.

Maar ik ben dus ondertussen de gepolijste variant met sunburst ook erg gaaf gaan vinden en het geborstelde dus steeds minder. Maar met de sunburst plaat erop…hmm hmm. Maar dat is weer lastig te vinden uiteraard zo een mod.

Een blauwe moderne Rolex dial kan niet ontbreken.

Erg blij met mijn dj.

3 likes

De Seiko Sawtooth met wavedial…erg lastig te fotograferen. Speelt super met de zon…

5 likes

Golven en special edition Samurai als combi! :wink:

afbeelding

(die Sawtooth is anders ook erg fraai!)

4 likes

1 like