Bordewolf

Een prachtige ruil-aankoop deal met bordewolf gesloten. Geweldige communicatie en een super ontvangst. Echt een aanrader (tu)

Bij deze: triple A en 5 sterren :~

1 like

Verkocht aan bordewolf, vlotte communicatie, betaling meteen uitgevoerd en ontvangen, berichtje gekregen wanneer het horloge goed ontvangen was…
Bedankt voor de aankoop!

Horloge gekocht van Bor, super snelle communicatie en vlotte verzending.

Horloge was werkelijk nieuw, top!

5 sterren voor bor!!

Voor een aangename prijs een collectors item van Bordewolf gekocht.

De Swatch “Che Guevara” was zo snel bij mij op de deurmat dat ik er nog beduusd van ben :wink:

Snelle en prettige communicatie, beschrijving klopt volledig met het ontvangen horloge en zoals gezegd: zeeeer rap!

Twee dikke duimen van mijn voor Bor!

(tu)(tu)

Ook vorige week zaken gedaan met Bordewolf.
Een echte aanrader!

Een mooi camel trophy horloge bij bordewolf gekocht.

zondag gekocht en betaald en dinsdag lag de envelop op de mat.

Zo een snelle afhandeling kom ik zelden tegen, hulde hiervoor.

Gewoon goed. Begint een goede naam op te bouwen hier. Leuke deal, goed contact, duidelijke beschrijving en ook nog netjes verpakt en goed op de hoogte gehouden. Zonder twijfel zou ik zo weer bij hem kopen.

Horloge overgenomen van bordewolf. Snelle afwikkeling en alles OK. Helemaal top.

Helemaal mee eens met sprinter!
Mooie banden ontvangen, fijne communicatie.
Kortom top!

en weer top!
extreem netjes verpakt, alles duidelijk, gewoon goed dus!

Mooie deal met Bor gesloten. Prettig ontvangen en lekker over onze hobby (verslaving) gesproken. Bedankt voor de koffie @bordewolf … je bent de beste! :sunglasses:

Voor de tweede keer zaken gedaan met Bor. Fijne en snelle communicatie. Vlotte verzending en goed verpakt.

Helemaal top, bedankt!

Een fraaie Jubilee band gekocht van Bor. Snelle deal, vlotte, zeer prettige communicatie en het pakketje was prima verzorgd. De band was precies zoals hij vooraf was beschreven. Kortom; TOP :+1:

Dank voor de deal, Bor. Graag tot een volgende keer.

Supersnelle deal, prettig contact. Aanrader!

Ik heb een horloge verkocht aan Bor, ook dat ging erg vlot met prettige communicatie.

Seiko LandMonster aan Bor verkocht en kan dit forumlid enkel van harte aanbevelen : goede communicatie - snelle betaling … kortom heel prettig zaken doen :wink:

Bedankt voor de aangename deal en veel draagplezier !

Gisteren gekocht van Bor.
Gezellig over horloges gepraat onder het genot van goede bakkies koffie :blush:

Kortom; fijn zaken doen met Bor en zeker een aanrader!

Een zeer mooie Squale gekocht van bordewolf. Duidelijke en vlotte communicatie, goed verpakt en snel verzonden.
Bedankt voor het prettige zakendoen!

Leuk klokje gekocht van Bor. Goede communicatie, snel verzonden en goed verpakt. Aanrader!

Horloge gekocht van Bordewolf. Prettige en vlotte communicatie.