Bordewolf

Ruil/verkoop van mijn doxa gedaan.
Top afhandeling.

Mooie ruil, correct, fijne communicatie!

Weer een leuke deal kunnen maken met @bordewolf .
Alleen maar positief… duidelijk en snel!

1 like

Horloge overgenomen van @bordewolf.
Deal was snel rond en de communicatie verliep soepel, zeker een aanrader voor deals in de toekomst!

2 likes

Enkele dagen geleden een horloge gekocht van Bordewolf en ben zeer tevreden.
Goede communicatie, snelle en vlotte afhandeling.

1 like

Ook hier een prima koop-ervaring!
:+1: voor @bordewolf

1 like

Na wat gekocht te hebben van @bordewolf kan ik bevestigen wat hier al eerder is verteld. Goede communicatie, snelle verzending en goed verpakt.

1 like

Ook hier tevreden over een deal met @bordewolf. Goede communicatie, snelle afwikkeling :+1:

1 like

Snelle deal met @bordewolf gedaan voor een Milanaise band, vlotte communicatie, goed verpakt, aanrader! :+1:

1 like

@bordewolf dikke :+1:t2:. Thanks again.

1 like

Hier ook een dikke :+1:t2: Voor Bor. Volgens mij de snelste deal die ik ooit gesloten heb haha. Een uur na het eerste contact lag het pakketje al bij het postkantoor :wink: En zo moet het ook zijn, een verkoop met wederzijds vertrouwen en zonder gezeur :slight_smile: Top dus!

1 like

Hier ook een dikke :+1:t3: voor @bordewolf. Het horloge zelf verkeerd in topconditie, daar was niks aan gelogen. Nogmaals bedankt!

1 like

Band met sluiting overgenomen van @bordewolf, duidelijke afspraken gemaakt en alles nagekomen. Prima verkoper.

2 likes

Horloge overgenomen van Bor, goed verpakt, verzonden volgens afspraak. Bij deze een :thumbsup:

1 like

Ik heb gisteren een horloge opgehaald bij @bordewolf. De prijs was goed, de communicatie vlot, de koffie lekker en ter plekke heeft hij voor mij wat extra schakels bijgeplaatst in de band. Ik zou zonder aarzelen weer een horloge bij hem kopen.

1 like

Wederom een bliksemdeal met @bordewolf gemaakt. Ditmaal als koper, en ook dat is perfect verlopen. Gisteren besteld vandaag in huis. Zo snel, het lijkt bijna Overtoom wel :yum:

2 likes

Fijn contact, bandje zoals besproken! Echt een topper.

Aanrader dus!

1 like

MN strap van @bordewolf overgenomen, fijne communicatie en snelle afhandeling. Bandje is helemaal top. Aanrader!

1 like

Vandaag bij @bordewolf een solar tuna (SNE498) opgehaald. Bedankt voor goede communicatie en even on hold houden tot terugkeer van vakantie! Leuk om kennis te maken.

1 like

Hier ook een goede ervaring met Bor, die mijn King Seiko overnam. Soepele en snelle communicatie, nette afhandeling. Aanrader dus!

1 like

Een pluim voor bordewolf.

Ik wou een horloge kopen op marktplaats nl, maar veel twijfel bij de transactie. Bordewolf bood zich aan om voor mij het horloge in ontvangst te nemen en de verkoper te betalen. Daarna heeft bordewolf mij het horloge snel en heel goed verpakt naar mij toegestuurd.

Dit is de sterkte van HF. Heel wat leden kan je bijna blindelings vertrouwen.
Dank voor deze totaal belangeloze hulp.

4 likes