Borealis Seafarer 2 OF Certina ds action diver?

Mijn stem gaat naar de blauwe certina automaat :wink: hahaha

2 likes

Ja de SBDC031 is absoluut een mooitje, maar die heb ik reeds gehad. Nu dus een Certina ds action diver.
:wink: :

1 like

De Borealis!

Die Certina ligt in elke zon-uitgebleekte vitrine van iedere uitgerangeerde juwelierā€¦

Buiten dat vind ik het een ā€˜emotieloosā€™ dingā€¦

3 likes

Hahahahahaha, helder!!
Smaken zijn er in alle soortenā€¦
Maar ik blijf die Borealis ook errug aantrekkelijk vinden. Wellicht het volgende project.

Omdat plaatjes meer zeggen dan woorden.

2 likes

Jaā€¦

Ik zou de indruk kunnen wekken , dat het dan : ā€™ altijd maar anders zou moeten zijn ā€™ , maar dat is het niet eens in deze keuze.

Daarbij is dat tegenwoordig toch moeilijk.

In het geheel niets tegen Certina , maar deze is zo gewoontjes dat het niet leuk meer isā€¦

He Heinz!! , zwengel jij de lopende band van die Action Diver nog ff aan!!

In Nederland zitten nog 66 winkelcentra die hem besteld hebben.,
Ook daar op zich niets mis mee , maar ik vind juist deze zo ā€˜fabrieksmatigā€™. Te rechtlijnig. Te bleuā€¦ Zoā€™n ā€˜vaderdag-horlogeā€™.

Niet dat die Borealis nu zo kenmerkend eruit ziet , maar als duiker toch net even iets interessanter.

Maar je had je keuze al gemaakt geloof ik?
:slight_smile:ļø:wink:

4 likes

Certina.

Ik zou in elk geval naar de kwaliteit van de band en gesp kijken.

1 like

Ik doe ook een stuiver in het zakje voorā€¦Certina Action Diver.

Grt.

1 like

Certina.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

De Certina. Persoonlijk vind ik dat een hele mooie klok. Ik dacht in eerste instantie dat je een plaatje van een gemodde SKX007 had geplaatst, maar dat blijkt een Borealis te zijn.

1 like

Erg blij met mijn Certina. Fantastische kwaliteit voor het geld. Loopt volgens specificaties. Kan er eigenlijk niets aan ontdekken waarover ik niet tevreden ben. Tja, als ik echt wil zeuren: de lumeā€¦ maar dat vind ik bij de meesten een probleem.

Hahaha wat een fraai stuk treffende proza :smile:

Certina! Puur omdat ik een zeer slechte ervaring heb met Borealis en hun ā€œgarantieā€ (komt te vervallen wanneer je hem doorverkoopt, al is het binnen een week)

Inmiddels heb ik de Certina om mijn pols zitten :thumbsup:. Het is idd een mooi stukje Zwitsers vakwerk.
Maar ik merk toch ook dat ik met 1 oog stiekem blijf kijken naar de Seafarer 2. Helaas kan ik die nergens in real time aanschouwen. Dus mocht iemand er een hebben, en er wellicht zelfs vanaf willenā€¦ik kom graag eens kijken :smile:

Voot nu iig een prachtige Certina ds action diver aan mijn zijde.

Dank allen voor jullie tips, meningen en ideeƫn over welke keuze te maken.

Gr. Elmar van H.

3 likes