Bos

Nato bandje van @bos overgenomen. Snelle levering en netjes verpakt.

Prima zaken gedaan!

2 likes

Geen koop, maar een top ervaring met @Bos. Hij bood wat Vostok onderdelen te koop aan op het forum, maar ik had alleen een enkel setje wijzers nodig. Werden kosteloos opgestuurd. Hartstikke bedankt!

2 likes

Horloge van Rico @Bos overgenomen.

Snelle, leuke communicatie en afhandeling!
En zelfs nog een extraatje :ok_hand::+1:

Ik zeg voor herhaling vatbaar!!

2 likes

Nato overgenomen van @Bos en die werd persoonlijk door hem bezorgd. Heel gezellig over horloges gekletst tijdens een bakje koffie met Rico en zijn vrouw. Absolute aanrader! :+1:

2 likes

Ook een nato gekocht, dag later binnen. Top :slight_smile:

2 likes

Vandaag uit curiosity een gemodde Vostok Amphibia overgenomen.
Moet zeggen een heel prettige ervaring en zeer vriendelijk geholpen door een enthousiaste kerel, die creatief met de hobby bezig is… Helemaal goed :+1::+1::+1:

2 likes

Bezel met insert overgnomen. Correcte reacties van @Bos en netjes en snel opgestuurd. Top.

2 likes

Een nieuwe bezel voor mijn Amphibia bij @Bos gekocht. Werd opgestuurd voordat de betaling van mijn kant geregeld was. Top service en prima communicatie!

Cheers,
Paddy

2 likes

Planet Ocean in Rolex Green bezel insert overgenomen van Rico @Bos .
Leuk en vlot contact, goede prijs, perfect verpakt, snel geleverd, mooie insert. Wat wil je nog meer.
Van Harte aanbevolen!

2 likes

@Bos heeft een horloge van mij overgenomen. Snel tot een deal gekomen en prima communicatie. Goede mede-forummer om zaken mee te doen!

2 likes

@Bos heeft mij een prachtige bond nato opgestuurd. Envelop goed dicht getaped en goede communicatie :+1:

2 likes

Zeer snelle versturing van een fraaie vostok mod. Heldere en snelle communicatie. Het horloge was ingepakt om een bom te overleven!

Bedankt Rico!

2 likes

Hier ook een dikke duim voor Bos als verkoper :thumbsup:

Snelle verzending met meer verpakking dan inhoud, ofwel bombproof :smile: Helemaal perfect!

2 likes

Ook ik heb een prettige ervaring met @Bos. Mooi setje Vostok onderdelen overgenomen samen in een goede deal met een leuke mod van hem. Goede communicatie en vlotte afhandeling. Alles perfect verpakt, een dikke aanrader!

2 likes

Precies wat @jente1991 zegt :blush:

http://www.horlogeforum.nl/t/bos/93600/11?u=haaky

2 likes

Nato gekocht van @Bos, goed verpakt, duidelijke communicatie, top!

2 likes

Bandje overgenomen van @Bos, verliep allemaal soepel en geen gedoe!

2 likes

Paar nato’s gekocht en een mod onderdeeltje geruild voor nog een nato.
Ik kreeg er zelfs een stukje garryflex bij omdat ik daar erg benieuwd naar was.

Vlotte communicatie en idem dito verzending. No-nonsense seller :v:

2 likes

Ook ik band overgenomen van @Bos , dik ik orde was een prima deal👍

2 likes

Wederom iemand hier die een bandje van @Bos heeft overgenomen. Staat was zoals vermeld (nieuw) en zending was zeer goed ingepakt. Goede deal.

2 likes