Boumanonline(tu)

Zaken gedaan met Bouwmanonline te Culemborg, zeer goed contact, prettige communicatie via mail. Wordt gelijk gereageerd op de mails dus niet dat je dagen moet wachten op antwoordt. Het geleverde is en ziet er perfect uit, dus een aanrader.(tu)

1 like

Dit jaar er een horloge (1k+) gekocht. Zeer waarschijnlijk was het uurwerk vanaf het begin al niet goed. Automaat en de reserve was geen 24 uur. Daar doe je ff over om erachter te komen.

Ik heb het horloge juist niet online besteld, maar naar de winkel gegaan. Bestaat al lang en verwacht goede service. Ik vind het slordig dat ze mij een slecht werkend horloge hebben verkocht.

Telefonisch contact opgenomen over dit probleem en werd zeer onbeleefd te woord gestaan aan de telefoon. De dag erna meteen horloge naartoe gebracht. Aan de stem hoorde ik dat het de persoon was en ik heb ook gezegd dat ik het onbeleefd vond. Dit werd meteen toegegeven, maar daarna ging hij met mij in discussie of het wel zo was. Dat was heel vreemd.

Horloge zou opgestuurd worden en na anderhalve week zou ik een berichtje krijgen over de status. Na 2 weken geen berichtje. Zelf gebeld, en zou terug gebeld worden. Werd niet terug gebeld en later zelf weer gebeld. Kreeg toen een slap excuus dat het belbriefje ineens weg was.

Uiteindelijk is het horloge (als het goed is) klaar na meer dan een maand en hebben ze het opgestuurd, wat wel netjes was.

Kortom, ik verwacht van een juwelier een stukje service en kunde maar dat heb ik zeker niet gekregen.

Ik heb bij Bouman online een horloge gekocht. Vóór aankoop diverse vragen gesteld via e-mail, waarop netjes, volledig en correct werd geantwoord. Ook de afhandeling was helemaal perfect. Snel verstuurd, netjes verpakt. En 3 jaar extra garantie.

Kortom een hele goede (online) aankoop ervaring.
(tu)

Net als Wil heb ik ook al meerdere keren een wat gekocht bij Bouman, zowel in de winkel als online. Mijn ervaringen met hen zijn uitstekend. Snelle accurate afhandeling en goede communicatie, dus mijn ervaringen met hen zijn goed.

Eric

Wederom een mooie Tissot besteld bij BoumanOnline. Helemaal tevreden! Snelle communicatie en prima afhandeling. Dit keer zelfs een Tissot reisparapluie als gift bijgesloten. Hier kun je met een gerust hart je aankopen doen.

:+1::+1:
Afgelopen jaar vaak wat besteld bij hun (horloges / schakels)
Zeer tevreden.
Altijd goede communicatie en zeer klant gericht.
Altijd vriendelijk, behulpzaam en meedenkend.
En een spaar systeem met ‘diamonds’ bij elke aankoop, voor korting op een volgende bestelling (of opsparen),
is ook een leuk extraatje.
:+1::+1: