Breitling B1 onderhoud door Movement Watch Service (tu)

Repareren Breitling B1 door Michel Berge Movement Watch Service in Enschede
Uit de kunst!!

Na een ongelukkige snorkelpartij in de rode zee, vocht in mijn 8 jaar oude Breitling B1 (vergeten af te doen) geen acht op gegeven maar nu half jaar later schade (vocht en corrosie van verschilende onderdelen).
Na enig speurwerk bij Michel ten Berge terecht gekomen en deze heeft het uurwerk weer in nieuwstaat gekregen met een volledige demontage en assemblage tot en met het polijsten van de band en kast.
Maar ja hij heeft ook 4 jaar after sales bij Breitling gedaan, geen stempel in mijn onderhoudsboekje maar daar lach ik om in ruil hiervoor wel een uiterst betrouwbare reaparatie waarbij de klant de reaprateur ook echt kent.

En dat tegen een uiterst vriendelijke prijs. (tu)

Michel heeft mijn Aerospace met defect display ook al eens gerepareerd, niet alleen voor “movements” maar ook voor quartz draait 'ie zijn hand niet om!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Onlangs nog een Breitling Blackbird laten servicen bij de helden van Movements. Moest o.a. een nieuwe secondenwijzer en kroon hebben, onderdelen waar ik zelf met geen mogelijkheid aan kan komen. Alles prima voor elkaar, duurde niet lang, strak werk en voor een nette prijs.

Heb hier tal van horloges laten afregelen, nazien en onderhouden en ik ben altijd tevreden. Ik kom hier al jaren (voorheen bij Michel ten Berge welke nu deze zaak heeft geopend met een oud collega).

Ik kan Movements in Hengelo van harte aanbevelen, mooie zaak, mooie werkplaats en prima gasten.

Rene

Ik ben hier geweest voor een beurt en het polijsten van mijn Navitimer, Michel en Jasper zijn allebei mensen die weten waar ze over praten, ik ben zeer tevreden met het resultaat hij verkeert weer in nieuwstaat.

Movements watch service in Hengelo is zeker het aanbevelen waard.

Groeten, Eddy.

Hier ook niets dan lof.

Garantie gevalletje aan de hand met mn seamaster. Ze zijn nu officieel Omega service center.

Aan ALLES merk je dat je met liefhebbers te maken hebt. Echt top gasten!