Breitling kopen, maar in godsnaam waar?

We kochten eind maart via chrono 24 bij timepiece bank een gloednieuwe breitling chrono gmt , we kregen het horloge binnen en we controleerde of hè horloge liep we hebben niet aan de kroon gezeten omdat het een speciaal Kado was op een hele speciale dag voor me zoon
Een dag voor we het Kado wilde overhandigen wilde wij het horloge op tijd zetten , na wat bewegingen tikte het horloge gewoon weer , maar toen we de kroon los draaide bleek dat de kleine wijzer als het ware vast stond hij draaide niet verder als 2 uur , dus wij naar breitlingdealer in onze woonplaats hij controleerde het horloge en vertelde ons dat het defect was en dat we maar terug moesten waar we het aangeschaft hadden
Dus contact opgenomen met timepiecebank en het verhaal verteld , toen stuurde ze een mail dat wij het horloge ws stuk hadden gemaakt met verdraaien van de datum , dit terwijl we helemaal de datum niet hebben proberen te verzetten , de kleine wijzer draaide gew niet verder deed alles het chrono Ed
Timepiece bank zei niks voor ons te kunnen doen dat we wereldwijde garantie hebben en het via een dealer bij ons uit de buurt maar moesten opsturen , dit terwijl ze ons gew een horloge met een defect hadden geleverd
Wij naar de dealer en het horloge opgestuurd deze dealer vertelde dat het zeker twee maanden zal duren , hij maakte nog een grapje en zei ik hoop voor de kerst
Het Kado waar we hard voor hadden gespaart konden we niet geven, dus wees aub voorzichtig met het aanschaffen van een horloge via timepiecebank voor je het weet sturen ze een defect horloge en verhaal is niet mogelijk

zeg trapman ben jij die trapman van katawiki.???

1 like

hi wolly hoeft niet als je de weg weet koop veel horloges in de states direct bij juweliers scheelt heel veel en zeer betrouwbaar. zijn immers juweliers doen de zaak niet voor de gek houden. marino

Ik koop spullen van enige waarde alleen via internet als ze ook een winkel hebben. Dan kun je er nog eens lans als er iets aan de hand is. Je ziet dan tevens wat ze nog meer in de winkel hebben.

Mijn gebruikte Superocean kocht ik bij Pieter Jacobs in Den Bosch. Prima service en horloge gepolijst en voorzien van een nieuwe band met clipsluiting.

Je weet dat je nu in een topic over Breitlings post en niet in een persoonlijk bericht?Ik

@Ruud192 wat een vervelende ervaring, maar in dit topic heeft deze review niet heel veel zin.
We hebben hier een aparte rubriek om juist dit soort ervaringen te delen.
Hier is het topic van de timepiecebank.

We kochten een horloge via chrono 24 bij timepiecebank een chronomat gmt dit was een Kado voor onze zoon voor een heel speciaal moment
Toen wij het horloge binnenkregen haalde we het uit de verpakking en controleerde alleen of het tikte na een paar bewegingen ging het horloge lopen , omdat het voor Kado was voor speciaal moment deden we het weer in de verpakking
Toen de tijd was aangebroken om het Kado te geven haalde we het weer uit de doos we wilde het klokje op tijd zetten en wat bleek de kleine wijzer stond vast en draaide niet verder dan twee uur de datum draaide ook niet het liep gew nog wel
Wij naar een juwelier en die vertelde dat het horloge stuk was en dat we terug moesten waar we het hadden gekocht in dit geval timepiecebank
Wij contact opgenomen met timepiecebank en het verhaal verteld deze zei tegen ons dat wij het horloge zelf hadden gesloopt door t verkeerd verzetten van de datum , dit terwijl we niet aan de datum hebben gedraaid die stond vast en ik durfde geen kracht op de kroon te zetten wijzer en datum stonden vast
Timepiecebank zei dat we maar naar een juwelier moesten gaan in onze omgeving en het daar maar op moesten laten sturen naar breitling dit terwijl ze gew een defect product hebben geleverd
Dus wees aub voorzichtig met het aanschaffen van een uurwerk op timepiecebank

Echo… echo…
Wel een trage, met 5 dagen ertussen :joy:

Beste

Heb al enkele Breitling gekocht via Chrono24 , uit Polen , Griekenland, Frankrijk daar zijn de prijzen iets beter , maar ik koop enkel met alle documenten en vraag genoeg info aan de verkoper .Tot hiertoe altijd goed kunnen aankopen !

2 likes

Topic uit 2013 :joy::joy:

5 likes

Ik denk dat hij internet explorer gebruikt

2 likes

8 jaar moeten wachten, maar nu kan de TS eindelijk zijn Breitling kopen. Zware jaren.

1 like

Staat nog een mooie van me te koop in het blauwe gedeelte, meteen beschikbaar dus hij hoeft niet zo lang te wachten. :grin::grin:

1 like

Gewoon kopen op HF :joy:

Of ruilen?:wink:

Wel met certificaat :nerd_face:

Ja hoor, maar tegenwoordig geen pasje meer maar digitaal.

Ik had al zoiets gelezen ja enkele tijd terug

Ik heb allebei mijn breitlings bij kopmels in Doetinchem gekocht. Goede service en leuke mensen die je helpen.

Bij Eugene van Baal in Nijmegen kun je ook goed slagen :+1: