Breitling only topic!

Witte. Met afstand!

De witte plaat, oogt rustiger en minder “druk” dan de zwarte plaat.

Wat zijn et weinig transoceans. De meesten gaan voor bling zie ik.

Welk model is dit met de witte plaat?

Nog meer bling; de Super Avenger.

6 likes

Dat is de Breitling Chrono Superocean.
Ik heb die witte versie en ik ben van plan die te verkopen, gewoon wegens teveel horloges.
Horloge is amper gedragen en dus in mint condition.
Alles erop, eraan en erbij :wink:

Leuk topic.

Ik heb er een gehad. Mis hem nog wel eens.

3 likes

Supergaaf dat je deze twee nog steeds in je bezit hebt en dat er een ook “echt” gedragen is. Dat maakt ze wel heel bijzonder!

Groet,
Ronald

:grin::thumbsup:

11 likes

Niet teveel promoten hier he, dalijk is iemand me voor
 :stuck_out_tongue:

Zeker voor wit gaan

hallo,
ik was eerst van plan om er een nieuwe bezel op te laten zetten maar vind deze zo plezant om te dragen dat ik het zo maar zal laten, Ik denk dat het anders toch maar verloren kosten zouden zijn.

vind uw Breitling ook best een mooi uurwerk hoor, de kleur is zo aantrekkelijk in dat blauw.

Mooie klokken, mannen (en dames)!
In mijn ogen hoort er in dit rijtje ook een Montbrillant Datora thuis. Hierbij dan. Geflankeerd door twee Navitimers
 Van mijn andere Breitlings nog geen pics voorhanden.
Daar begon het trouwens wel mee, het verzamelen van ‘echte klokjes’: bij Breitling. Na eerst de nodige Swatches, Camel Trophy’s e.d. te hebben versleten. En nog altijd in bezit van mijn eerste liefde: 1999 Chronomat GT s/s met parelmoer wijzerplaat. Alleen tegenwoordig om de pols van vrouwlief te vinden
 :innocent:

5 likes

De CSO met de witte wijzerplaat staat in mijn “grail” lijstje, al zou ik met de zwarte plaat ook totaal geen moeite hebben!:wink:
Zowel op staal (pro 2) als leer vind ik hem super!!!

voor de mensen die informatie zoeken over hun Breitling, hieronder een link waar je bijna alles kan vinden over gelijk welk model van Breitling.

http://www.breitlingsource.com/articles_refnos.shtml

veel plezier ermee

het water loopt mij uit mijn mond bij het zien van deze schoonheden

Ha ha, dat hebben we allemaal wel eens
 Dat het kwijl uit de mond loopt
 Daar zijn we horlogegekken voor :wink: ! Maar dank je.

Net op tv

2 likes

Mag ik hem al vintage noemen uit 1996?

4 likes