Breitling uit de mode?

Ik vroeg mezelf af of er nog veel Breitlingliefhebbers zijn?
Het merk lijkt een beetje in het slop geraakt?

1 like

Ja, ik heb inderdaad wel wat vragen. Dit forum lijkt mij daar heel leuk voor?
Klopt dat?

2 likes

Als ik op mijn eigen smaak af ga, dan wel inderdaad. Toen ik horloges leuk begon te vinden, was de blauw gouden Breitling chronomat de tofste klok die ik kende. Heb twee navitimers gehad, die ik nog wél mooi vind. En enkele superoceans…
Maar mij doet het niet heel veel meer nee. Mijn smaak is veranderd.

Oke, ik ben dan wel benieuwd waarom jij denkt dat dit merk in de slop is geraakt.

Gewoon enthousiast.

Niks mis mee met Breitling , een paar modellen spreken mij wel aan.
Vooral de Superocean Heritage is erg mooi.

1 like

Omdat ik nog weinig liefhebbers ken terwijl een jaartje of wat geleden het nog zo graag gedragen werd

Mooi als dat zo is, ik ben toch al niet zo’n fan van modeklokjes.:smirk:


Verveeld nog absoluut niet en voor mij nog steeds een van de mooiste horloges :+1:

15 likes

De Navitimer is overigens naar mijn mening bijna onovertroffen voor het geld.

Ah, buiten dit forum ken ik totaal geen horlogeliefhebbers, zeker niet om dat onderscheid te kunnen maken. Leuk dat je veel mensen kent.

1 like


Ik denk dat de meeste hier op het forum zich niet bekommeren om wat wel of niet in de mode is, qua horloges dan.
Als je wilt weten wat WEL in de mode is kun je op de onderstaande link klikken.
http://www.horlogesstyle.nl/nieuws/horloge-trends-2016-51

1 like

Vind de navitimer inderdaad mooi. Maar voor de rest heeft Breitling niet veel dat mij aanspreekt.

Deze twee vind ik goed te pruimen.

11 likes

Ja natuurlijk is Breitling uit de mode. Ouderwetse klokjes uit Zwiterland en zo duur enzo :expressionless:

Maar wat lees ik nu wat de trends dan zijn in 2016?

“Dé horloge trend voor 2016 is een mix van factoren en elementen. Ga sowieso voor een rond uurwerk, dat best wat aan de grote kant mag zijn”

Hee, dat betreft bijna 95% van alle Breitling modellen!

“En zorg dat er de kleur blauw verwerkt is in je horloge. Alle kleuren blauw mogen. Wil je wat sportiever ogen met je watch, kies dan voor de lichtere blauwtinten en wil je casual-chique uitstralen, kies dan voor de donkere blauwtinten. Verder doet wit het goed”

He die Breitling al jaren precies zo als de hipster met kennis het beschrijft:

“Kies sowieso voor een simpel design. Niet te veel tierlantijntjes aan een herenhorloge. Ook een horloge dat bestaat uit één en dezelfde kleur, bijvoorbeeld volledig in zwart uitgevoerd, is erg hip”

He die heeft Breitling ook al 60 jaar…

9 likes

Vond ik ook. :wink:

6 likes

Ik dacht al, waar blijf je. :grinning:

Klopt, ik dacht ik blijf er van weg, maar kon het toch niet laten. :wink:

Breitling, af-schuw-e-lijk :wink:

4 likes

Vooral de Navitimer, Transocean en Superoceaan Heritage zijn afschuwelijk! lelijke dingen brrr…

2 likes

Ja dan noem je inderdaad ook de top 3 van de meest hopeloos verouderde modellen van Breitling op natuurlijk. Maar hemel hoe oud zijn die ontwerpen wel niet! Dat mensen die nog kopen :worried:

2 likes