Broek

Van de week zaken mogen doen met @broek!

Als een soort intermediair tussen hem en een vriend van me.
Contact ging vlot, prima en aangenaam.
Als tussenpersoon heb je minder invloed op de betaling, maar beide hadden dezelfde bank (niet Seats & Sofa’s) dus de financiële overdracht verliep zeer soepel.
De staat van het horloge was beter dan omschreven werd.

Absolute aanrader! :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

Broek heeft een horloge overgenomen en deze opgehaald. Onder het genot van een kop koffie over horloges gesproken en de deal afgerond. Absolute aanrader! :+1:t3:

Vlak voor kerst heb ik een horloge overgenomen van Broek. Hij stelde zich heel flexibel op en maakte er geen probleem van om op een zaterdagochtend af te spreken. Hoewel de ontmoeting kort was, verliep het gesprek wel transparant en hartelijk. Daarna had ik nog een vraagje en die beantwoordde hij snel! Kortom, een echte aanrader!

Een stapel horloge tijdschriften gekregen van @broek

Top en bedankt :+1:

Een aangename ervaring met @broek. Na een snelle en zeer redelijke onderhandeling zijn we tot de verkoop gekomen. Daarna ook weer snelle en goede communicatie.

Nogmaals bedankt!

Deze week mijn G-Shock bezel+strap verkocht aan @Broek
Goede communicatie en vlotte transactie, dus een aanbevolen koper!

Bedankt! :thumbsup:

1 like

Vandaag naar Mark @broek gereden om mijn NA te gaan halen. Uitstekende communicatie en snelle afspraak. Over onze horhoges gepraat, toffe ervaringen uitgewisseld. Supergezellige ontvangst, toffe kerel om mee te praten en te handelen. Dikke :thumbsup:

1 like