Budget automaat

@Nring hmm die is ook wel mooi

De Seiko5 SNXS73 band wisselen kan !

Lijkt op een VEEEEL duurder horloge.

Zal met jou pols(je) erg goed staan.

2 likes

Als ik deze: https://www.jomashop.com/seiko-watch-snk375.html zou kopen moet ik dan invoerings kosten of btw betalen?

Anders staat deze ook te koop op het forum Seiko SNK375J1 (saffier)

Nieuw met saffier glas en 5jes wijzerplaat. ( binnenkort in de blauwe gedeelte) Ongedragen met garantie.

1 like

Zeker een goede keuze :wink: En als je ‘m liever op een leren band wilt, kan ik ‘m ook leveren op zwart leer met rode stiksels(matchend met de plaat).

Dat is de gok die je neemt als je er besteld. Ik had geluk en kwam zonder bijbetaling thuis.

1 like

@Jeff En zo wel hoeveel dan ongeveer?

Geen idee 25euro?

1 like

Na een beetje recherche ben ik toch wel gecharmeerd door de Vostok’s Amphibian. Het is gewoon een degelijke ding met leuke geschiedenis. Omdat ie zo degelijk en goedkoop is kan ik em ook gewoon aan tijdens het werk. Ik ben wel fan van de 420 met zwarte Dial’s en speciaal de 420306. Iemand ervaring en of tips? En hoe is het verzenden vanuit Rusland?

2 likes

In mijn ervaring goed. Heb drie nieuwe horloges uit Rusland laten komen bij verschillende aanbieders. Was gemiddeld iets van 2 werkweken onderweg. Pakketten werden keurig door PostNL aan de deur afgeleverd.

Het horloge dat ik bij Meranom besteld had was met de meeste zorgvuldigheid verpakt, mocht dat iets betekenen voor je. Maar de andere horloges kwamen ook in perfecte staat aan.

Nog drie op voorraad daar.

Ervaring met Vostoks:

Lopen allemaal zonder problemen. Hebben allemaal (ook het oude uurwerk uit de jaren '80) een afwijking binnen 4 sec per dag (heb het zelf een beetje afgeregeld). Erg solide horloges.

1 like

@DeRaaf en verder met krassen op het glas poleis je die er af? En moest je nog iets van btw of ed betalen?

Ik zou even kijken op www.monsterwatches nl
Daar staat zeker wat bij.

Bijvoorbeeld:
0C29B1FD-6E81-4360-A592-4E3EC437C821

1 like

Het glas van de witte komandirskie (horloge op de voorgrond) heb ik erg diepe krassen (glas over straatstenen heen getrokken met tuinieren) weg gekregen door met CIF zover als mogelijk het plastic weer helemaal glad te schuren, daarna met Brasso gepolijst en om het helemaal glimmend te krijgen nog even met Silvo bewerkt. Kleine krasjes doe ik alleen met Brasso of Silvo.

Heb bij geen enkel horloge invoerkosten of naheffingen gehad (kan geluk zijn geweest).

De Track and Trace van de Russische Post is verbazingwekkend goed en accuraat.

3 likes

Volledig met @DeRaaf eens.

En het werkt verslavend.:wink:

6 likes

Update; heb deze https://meranom.com/en/amphibian-classic/420/vostok-watch-amphibian-classic-420306.html gekocht. Mensen nog aanraders voor bandjes? Komt ie van een normale nato niet heel hoog te liggen?

2 likes

Een dagje te laat.
Gisteren een “vijfje” day date
Voor 4 tientjes weggedaan.

Jammer genoeg “out of stock” -> https://meranom.com/en/amphibian-classic/spare-parts/bracelets/vostok-watch-metal-band-for-vostok-amphibia-18mm-only-for-420-case.html

Solide stalenband speciaal voor de 420 kast (eerste link sluit mooi aan op de kast). Is een grote upgrade voor de standaard stalenbanden. Maar genoeg mensen denk ik die je tips kunnen geven op de volgende draadjes:

en

1 like

Inmiddels aangekomen ik vind em geweldig!

4 likes

Gefeliciteerd! Leuk ding! Veel plezier ermee.

1 like