Ziet eruit als een strakke chronograaf. Die bezel lijkt me wel wat dun
Vind m best mooi, jammer dat het geen automaat is.
Was al eerder een topic over. Maareh… 45mm als ik het internet moet geloven. Dat is wel aan de forse kant.
De secondenwijzer sleept nog soepeler dan bij de gemiddelde automaat. Dus dat scheelt in ieder geval wat.
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar zag zo snel niets
Geeft niets. Is al weer een tijdje geleden. Binnenkort is het horloge als het goed is eindelijk beschikbaar, dus een nieuw topic is wel relevant.
Ik vind hem erg gaaf! Al is 45mm wel echt op het randje…
Zou hem graag op stalen band zien
strak, maar niet heel bijzonder
Doe maar +/- 40mm maken, Valjoux 7753 erin en gáán.
Mooi hoor. En goedkoper als de originele met retourticket naar de maan:
Volgens mij is dit geen “glijdende” secondenwijzer. Ik geloof dat deze 2 tikjes per seconde maakt en dat vind ik dan weer minder geslaagd
Weet je het zeker?
Ik baseer mijn vermoeden op het 262khz uurwerk. Zoals in dit filmpje:
Geweldig mooi.
Ziet er zeker niet slecht uit, dit horloge. Alleen die pushers… mwah. Maar wel behoorlijk scherp geprijsd.
Ah ja. Bedankt voor het delen!
En bedankt weer!
Zit ik die nieuwe Turtle te overwegen… , waarbij ik al twijfel aan de 45mm en zijn ‘altijd en eeuwige’ zelfde Seiko-look…maar ik vind deze wel eens een stukje origineler!
Tijdje naar Movado gekeken , als eens iets buiten de platgetrapte paden…
Maar vind deze wel stoer! Op stalen band.
Inderdaad jammer die 45mm… Kleinere horloge’s ogen altijd wat ‘hoogwaardiger’ vind ik… Maar misschien?..
Zou hem wel IRL willen zien.
Vind die pushers juist wel mooi.
Ik kan alleen zo vlug geen dealer vinden…,
Amsterdam? Of zijn ze er nog niet eens?
Effe een ‘oud’ topic reviven …
Ben wel gecharmeerd door dit horloge, maar kan niet zo direct een (online) dealer vinden in de EU die deze specifieke klok in zijn gamma heeft.
Enig idee waar dit horloge gevonden zou kunnen worden ?
In de US wel genoeg te vinden … maar die invoerrechten hé