C60 Trident Pro 600 of toch wat anders

Ik ben eigenlijk mijn collectie aan het afronden om daarna voorlopig even wat minder met horloges bezig te zijn. Momenteel heb ik een Tag Heuer Formula 1 Quartz Chronograph 43mm, een Seiko SBBN015 Tuna en een Oranje Seiko Monster. Het monster is de beater. Althans. Als ik een BBQ ketel ga schrobben doe ik hem wel af. Ik ben zuinig op mijn horloges dus ook op de beater. Maar het is in ieder geval het monster waar ik wat meer risico mee durf te nemen.
Nu was mijn grail nog een MM300 maar ik ben me in de loop van de tijd toch gaan bedenken. De Tuna geeft me ontzettend veel Seiko plezier. Ik wil eigenlijk geen concurrent naast de Tuna. Ik ga dus nog 1 andersoortig horloge zoeken om mijn 4 piece (3 piece plus beater) af te ronden. In mijn zoektocht ben ik wat modellen tegen gekomen die de aandacht hebben. Budget wat ik beschikbaar wil stellen is zo’n 1000 euro. Beslist niet meer. Ik heb ook andere projecten lopen namelijk. Ik heb gekeken naar bijvoorbeeld een jonge 2ehands Oris Aquis Date. Die trekt mij beslist aan. Ook kijk ik met belangstelling naar een Crepas Cayman 3000 maar die ligt denk ik net buiten budget. En ik kijk toch steeds opnieuw naar een C60 Trident Pro 600. Nu heb ik nog niet definitief voor een Ward gekozen dus ik kan nog op mijn besluit terug komen maar vooralsnog zit ik enorm te dubben tussen de drie modellen…

Dit vind ik zelf een hele fraaie.

Deze valt het meeste op.

Deze past bij alle kleding…

Keuzes, keuzes, keuzes…

Ik vind dit heel mooie horloges, hoewel ik twijfel over de wijzers.Van Chris Ward vind ik wel irritant op zich dat ze om de zo veel tijd een knettergekke sale houden. Dat heeft me een aantal keer weerhouden om er 1 van de site te bestellen. Als je daar niet om maalt,… Gewoon kopen!

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Shogun stond uiteraard op de lijst maar zoals ik er nu in sta (en dat kan ooit veranderen) is mijn Tuna echt verreweg de fijnste Seiko ever. Dan is het aardiger denk ik om iets anders ernaast te hebben. Dan is de kleine collectie iets diverser.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Alleen staal. Andere banden krijg ik de zenuwen van :grin: De Balaur is niet mijn ding.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Nee die werken niet voor mij :slight_smile:

Ik zou voor nr.1 gaan, de golfjes op de dial van de andere vind ik net iets minder

Ik wil niet lullig doen, maar deze zijn bij voorbaat al overjarig: CW gebruikt nu een ander logo…

Da’s ook lullig…

1 like

Ik vind de laatste het mooiste van deze 3. Persoonlijk vind ik een blauwe het mooiste!

Heb 2 tridents gehad, prima horloges, prachtig afgewerkt en een easy adjust sluiting, 60 dagen return, 5 jaar garantie, 600m waterdicht etc. Heb nu een Oris Aquis Date, bevalt ook zo goed dat ik een andere wil, intresse?

1 like

En als de plek naast de TH ingenomen is dan ook een kleinere horlogedoos maar. Al die lege plaatsen zijn maar niks…

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ja of een reis etui voor 4 horloges is misschien ook een optie. Ben nogal onderweg de komende 12 maanden namelijk.

Ik vind de onderste het mooist :+1:

Lastige hoor. Ik vind ze alle drie mooi :slight_smile:

Ik voel met je mee :smile:

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like