Cal219

Goede koper snelle reactie Dank je wel ecategorie een aanrader

1 like

Ook een goede en prettige ervaring met @Cal219, vriendelijke en heldere communicatie en vlot afgehandeld! :+1:

1 like

Horloge overgenomen van Cees. Ging lekker vlot en leuk contact. Betrouwbaar en snel verzonden. :+1::+1:

1 like

Een horloge standaard overgenomen van @Cal219. Snelle communicatie, duidelijk bericht en erg netjes verpakt.

Wat dit betreft zeker een aanrader!

1 like

Vriendelijk, goede service en correcte (en snelle) afhandeling. Aanrader! :sunglasses:

1 like

Prima zaken doen met Cees, fijne communicatie en soepel :thumbsup:

1 like

@Cal219 Is een duidelijke en snelle koper echt een aanrader fijn om zaken mee te doen veel plezier van je aankoop!

1 like

Cees stuurde mij kosteloos wat schakels die hij over had, wat een mooi gebaar :+1:t2:

1 like

Met @Cal219 is het goed zaken mee doen! Duidelijk en betrouwbaar. Tot de volgende keer Cees.

1 like

Bandje verkocht aan @Cal219. Soepele communicatie en vlotte betaling. Topper.

1 like

Een Horloge gekocht van Cees.
Snelle afhandeling met foto’s van de verzending wat ik echt aandacht voor details vind.
Prima vriendelijk contact.
Aanrader.

1 like

Goede ervaring met Cees met een C… Later nogmaals prima geholpen.
We zullen zeggen,tot de volgende keer.
Groet, Cor.

2 likes

Prettige aankoop-transactie twv eur 100,- met Cees. Goede omschrijving van het product, schappelijke prijs, transactie verliep perfect.
Geld overgemaakt en het product viel op de mat zoals afgesproken.

1 like

Ik heb van Cees de Speedmaster overgenomen en dat ging na een fijne duidelijke communicatie…kon hem gelijk ophalen en hij heeft zelfs een afspraak voor me verzet :+1:t2: (beter wordt het bijna niet)…helaas door tijdsgebrek van mij een korte, snelle deal. Dus over de hobby praten houden we tegoed ! Een aanrader wat mij betreft. Bedankt Cees :+1:t2:

1 like

Cees heeft van mij een Breitling sluiting en bandje overgenomen. Ook deze keer weer een prettige transactie! Tot de volgende keer!

1 like

@Cal219 is een aanrader. GeĂŻnteresseerd in wat je verkoopt, snelle communicatie en betaling. Prima! Aanrader dus. Nu dus voortaan CalST1901 lol.

1 like

:smile:

Samurai van Cees @Cal219 overgenomen, alles zoals beschreven en héél degelijk verpakt.
Aanrader dus!

1 like

Duidelijke onderhandeling en snelle overdracht. Top koper!

1 like

Een vlotte deal gesloten met Cees, aanrader :+1::+1:

1 like