Candide's bandenstip: Bas & Lokes

De foto’s van de bandjes komen wel overeen met de daadwerkelijke levering, dat gaat bij mybride.pl wel eens anders :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like
4 likes

http://www.basandlokes.com/sigurd-brown-handmade-leather-watch-strap/

Deze is wel redelijk te gek zo op de foto maar ik vind het lastig om te bepalen wat nou echt te gek zou zijn. Ik ben op zoek naar een leuke band voor de Speedbird maar zou zoiets daarop staan? Snap dat smaak persoonlijk is maar er moet toch een manier zijn om niet met 100 bandjes thuis te zitten voor je een leuke hebt gevonden?!

Vond €35 al veel voor een bandje… Maar goed als je t kan betalen, waarom niet? Ze zijn iig wel mooi…
@anon50762135EV komt er binnenkort een NA met zo’n bandje? Als je 'm niks vind mag je 'm naar mij toesturen :wink:

1 like

Ja dat heb ik nou ook altijd met online dating…, Maar ik zie dat er meer mensen zo over denken, die gaan zelfs hun bruid daar uit zoeken🤔. Ga ik toch voor de bandjes

Als de gaatjes niet met je polsmaat matchen heb je een heel
duur doch waardeloos stukje leer.

1 like

Een gaatje bij maken dan toch?

Met een hamer en een spijker :laughing:

Nee, ze zijn gewoon niet tailor made.
Ik heb hier een veel goedkopere hand made
waarvoor de maker specifiek naar mijn polsmaat vroeg.
Deze band zit nog steeds perfect.

Nog nooit last gehad van een band met niet passende gaatjes.

Nou dan heb je geluk :+1:
Ik heb vaak dat het ene gaatje te strak zit en het andere te los.

Dit in combinatie met [quote=“Candide, post:20, topic:98558”]
bruidenuitzoeksites
[/quote]
:zipper_mouth:

4 likes

:blush:

2 likes

Nope. Ik heb van @anon94081762EV mijn bandjes. Kosten de helft en bijna net zo mooi. Kijk maar:

1 like

:blush: :pray:t3:

Die kosten toch hopelijk niet meer dan 15 euro?? Vind het er niet uitzien, sorry.

Dan ben ik benieuwd naar jouw smaak. Maar on topic: tailor made voor minder dan 15 euro? Bestaat niet.

1 like

Oh jawel hoor!
Deze hand en tailor made van Gnik

E 12,50 :grin:

Top band Gnik en dank nog! :+1:

Grt.

Netjes, netjes. Heb ik toch weer ongelijk :sweat_smile:

1 like

Kan wat mij betreft zo tussen de ‘bandenbazen’ :smiley::+1:

Is het een bandentip of lijdt er nu iemand aan “bandenstip”? Dat laatste zou niet mogen voor die prijzen! :stuck_out_tongue_winking_eye: