Candide's Watch Review: MWW Tatoskok

Anytime, anywhere…

1 like

Goed geschreven review, Ide. Je hebt er duidelijk talent voor :+1:

Het materiaal van de wijzerplaat is mooi gekozen. Erg origineel is ook uitvoering van de 12 uur indice. Wat mij opvalt, is dat men heeft gekozen voor scherpe hoeken (lugs) en weinig (stoot)bescherming voor de kroon. Daarmee lijkt het een duikershorloge met enerzijds duikerspecs, maar zeker ook dressy aspiraties. The best of both worlds?

1 like

Mooie review, mooi horloge ook. Nam naar aanleiding van je review eens een kijkje op de website. Er is meer moois op komst precies. Thx voor de info

1 like

Kastvorm is wel behoorlijk saai vind ik. Rond met een stel lugs aan.
Dan zou ik nog eerder de Sumo nemen en er een andere bezel opgooien.
Maar is maar mijn gevoel vanaf de foto’s.

1 like

Leuk stuk over een leuk horloge, volgens mij nog niet zo lang gelden eentje hier te koop gestaan. Hij doet mij meer denken aan de Halios Puck dan aan de Tuna.

1 like

Ik neem aan dat er wat betreft de gangreserve de normale Miyota 9015 waarde bereikt wordt,
dat ze daar dus niets aan veranderd hebben.

Leuke review. Die Tatoskok zal het goed doen op een leren strap.

1 like

Mooi geschreven review. Leest lekker weg en biedt veel informatie.

Over het horloge: Mooie klok. Ik moest denken aan een sterrenhemel bij het zien van de wijzerplaat, erg apart en leuk, maar ook wel erg opvallend.Mooie brede bezel voor de vintage look en fijn dat de grote kroon op de 4 zit.s

1 like

Goede review en foto’s, bedankt!

1 like

Mooi stukje, leuk om te lezen. Horloge is niet mijn smaak en de naam vind ik écht lelijk.

Nog meer reviews in de pipeline?

1 like

Meen iets van 17,5 cm polsomtrek.

Maar dat komt omdat de kast 42,5mm is en L2L 47mm. Dus lekker veel kast en korte lugs.
Ligt ook een beetje aan de invalshoek van de foto.

1 like

Ja, komend weekend volgt de review van de Tiber Tuxedo van River Watch Company

2 likes

Klopt, hij draagt een beetje net als de Seiko Monster, kleiner dan de specs doen vermoeden. Wel steken de lugs wat meer uit dan bij Monster uiteraard (want die heeft welbeschouwd niet echt lugs natuurlijk).

1 like

Nice review Ide!! :ok_hand:t2:

Ben toevallig met 2 Zwitsers in gesprek om dit ook voor hen te doen in NL.

Wellicht 1-2tje maken?

1 like

Leuk! Duo review. Stuk betrouwbaarder ook meteen :wink:

1 like

Dank voor de review Candide!

1 like

Leuke review en mooi horloge. Ja, ik vind 'm wel wat hebben.

1 like

Leuke review, top gedaan!
Totaal niet mijn smaak qua horloge, maar dat is een heel ander verhaal. :sunglasses: :smile:

1 like

Ik had er zo eentje…

Ja zag het :thumbsup:

1 like