Ik denk dat je bij Sjors moet zijn
Ja
Had er ook over nagedacht, maar heb het model al en draag zelden iets wat bij die kleur past
Van alle horloges heeft een Casio mij eigenlijk nog nooit teleurgesteld.
Heb die site weleens gezien ja… design en styling is niet echt zijn ding he
zeker een optie!
Hij is wèl iemand die praktisch alles weet over G-Shocks, wat je weten wil. In mijn State of the collection, zie je dat ik ook van bijzondere G-Shocks houdt, de geheel metalen oude MRG’s, moeilijk aan te komen en kostbaar…
Je link werkt niet
Ik kijk weleens op zijn site, maar kan er vaak geen wijs uit. Zou met een ander design en indeling veel beter tot zijn recht komen.
Nee, ik merk het, probeer zo eens: https://picasaweb.google.com/106549359169389706378/StateOfTheCollection?authuser=0&feat=directlink
Misschien zijn er andere toegangen, zoeken op Sjors en G-Shock.
Leuke collectie!
Die oudere G-shocks zijn wel tof, maar zou ze denk ik niet zo snel zelf aanschaffen. Ik zou nog wel zo’n nieuw GPS horloge willen. Maar 1K voor een G-Shock vind ik (nog) best veel geld.
Ik heb nooit meer uitgegeven voor een horloge dan € 200
Alles is relatief, kan best een hoop geld zijn, maar voor minder geld kan je ook een hoop plezier hebben.
Precies, zo zie je aan mijn collectie. Ik ben overigens wel voortdurend aan het verbeteren. Ik wil wel, maar koop niet meer zomaar alles, wat ik leuk vind…
Ik heb hier nog een knalgele Frogman, een oranje/zwarte Mudman (MIRO), een witte Gulfman (Men In Ice White) en een transparante Gulfman (ICERC) (G9101K)
Zelf ook n G-lide, zwarte versie, topapparaatje!
Oh en ook nog een gewone zwarte Mudman, een voornamelijk witte Baby-G (BGR300J) en een bijzondere vintage:
Raysman,(DW9350MSJ) Middle Sea Race. Dat is mijn verzameling van Casio
Zal ze binnenkort eens allemaal “documenteren”. Weet het niet uit mijn hoofd… verzamel ze vooral complete random
Ik heb helemaal geen G-Shocks meer met uitzondering van een GW-M5610. Die blijft ook.Heb al mijn “echte” Limiteds voor goede prijzen verkocht en vind de huidige lijnen van Casio gewoon niet meer leuk. Een exclusieve wordt nauwelijks meer uitgebracht… Mijn hobby wat betreft g-shock is echt ten einde. De huidige modellen zijn alleen gemaakt voor olifantpolsen.
Hier nog wat foto’s van oudjes in dit topic.
Wellicht het verkeerde topic voor deze vraag maar toch. Wat is het goedkoopste Casio horloge met een temperatur sensor.
En welke met temperatuur en kompas ? Ik kan via ChrisElli ( UK ) de SGW-100-1VEF laten komen voor € 59,50 ( mbv een 5% coupon ).
Is dat een G-Shock dan?
IK heb een GA-1000. Deze heeft temperatuur(heb je geen drol aan als je het horloge om de pols hebt) en compas. Wel iets duurder dan jou voorbeeld.