Casio Only. (Non G-Shock)

De royale

1 like

Nou ik kan je zeggen dat naast de mooie looks deze ook geweldig om de pols zit, ook qua gewicht…

Uit welk jaar komt hij.

Ik weet wel iemand die er wel vanaf wilt. :wink:

En dat is…?

Terwijl ik dat typte kwam ik er achter dat ie al verkocht is.
Dat ging sneller dan ik door had.

2 likes

Jammer zag ze op de bay voor ongeveer 50 euro te koop staan.

1 like

Ik heb de mijne bij deze aanbieder vandaan;

Prima transactie. Destijds ging er nog eens extra 10% korting af, vandaar dat je soms matsprijzen tegen komt.

2 likes

Lijkt me wel wat bedankt voor de tip

1 like

Tijdje terug die Casio royale op de baai gekocht via PayPal met korting voor totaal iets van 16 euro geloof ik…

Leuk horloge, heb er een NATO opgeknutseld omdat die stalen band niet echt comfortabel was…

2 likes

Ik ontvang deze week mijn casio DBA-800. Zodra hij binnen is, zullen de foto’s worden gepost!:+1:

:man_facepalming:t2:

Oh edit. Ik dacht dat je die van jezelf bedoelde :smile:

1 like
3 likes

ik heb inmiddels mijn AE1200 vernacheld… Tekst voorzichtig geprobeerd weg te halen met aceton vrije nagelremover… en tegen de tijd dat de letters bijna weg waren ging ook het zilver kleur mee. Iemand nog tips anders gaat ie waarschijnlijk de prullenbak in… :persevere:

Ondertussen begint er een beetje een twijfel te ontstaan betreffende de Edifice EFM100D, wel of niet houden. Weet ook niet waarom die twijfel er is.

4 likes

Mij ook gebeurd. Meteen weg getiefd.

1 like

Uit elkaar halen en over (laten) spuiten. Wel laten uitspuiten anders blijf je het zien :sweat_smile:

Maarre, in plaats van de prullenbak kun je deze proberen:

Wat voor de één een sh*tter is, is voor de ander een handige beater :+1:

1 like

Uit elkaar halen geen probleem maar over spuiten lijkt me zonde geld voor een 40 euro kostende horloge. Ik ga er nog eens over nadenken, mischien iets simpels proberen of hem op het gratis topic zetten.

1 like

Wel, ik vond hem mooier op de originele band. Misschien is het dat?

Nee… deze combi is meer omdat ik het zonde vond dat de le mans strap in de la lag. Dus is spielerij. Als je me vraagt wat ik niet mooi vindt aan het horloge dan zeg ik meteen het Edifice logo, maar vindt het geen dealbreaker. Misschien dat ik het binnenkort weet of dat het toch weggaat als hij weer op de ss band zit, we shall see

1 like