Casio Only. (Non G-Shock)

Gaat lukken, dank je.

Waar heb je hem besteld? Ik zit er ook over te denken

Bij solojapan. Ik stuur even een pb.

1 like

Waar lag dat aan?

Aan mijn beperkte technische vaardigheden. In de tussenschakels zitten n.l. twee korte busjes waar de staafjes (heet dat zo?) in moeten vallen.
Ook heb ik het juiste gereedschap niet. Gelukkig heeft de plaatselijke juwelier het voor een paar euro opgelost.

Goeie draad. De AE1200 is vet. Kunnen de bezitters daarvan mij vertellen of de kast van metaal of plastic is? Zie het citaat uit mijn kenningsmakingsdraadje voor de achtergrond van deze vraag:

Een ander verhaaltje uit mijn kenningsmakingsdraad verdient een foto op het oorspronkelijk formaat in dit draadje, al bespeur ik wel dat jullie allemaal meer fan zijn van de echt utilitaire Casio’s.

1 like

5 likes

Deze vandaag ontvangen, beetje fors maar kennet.

8 likes

2 maanden geleden bij de plaatselijke juwelier nieuwe oorbellen met mijn vrouw wezen kopen . Al daar zittende kon ik mijn ogen niet van de vandaag pas gekochte Casio afhouden…normaal zijn mijn horloges minstens 10 x zo duur dus. Ik ben dus eigenlijk verbaasd dat dit horloge maar bleef rond spoken in mijn gedachten. Afijn hopelijk iedereen net zo enthousiast als ik nu ben

8 likes

9 likes

Iemand een idee waarom de bandjes met vlindersluiting andersom zitten bij de Edifice? Is dit altijd zo?

1 like

Schijnt een Japans dingetje te zijn. Zij dragen achterstevoren daar.

4 likes

Is toch een pin collar methode? Of ben ik verkeerd… mijne is onderweg;)

Oh, zo. Tnx! Duidelijk, dan ga ik er aan proberen te wennen. Ik dacht even dat iemand niet had opgelet in de fabriek. :smile:

Ik zou hem gewoon omzetten als het irriteert.

Ach, komt wel goed. Gekke Jappen. Altijd wat. :stuck_out_tongue:

Dat klopt, ik moest het eerst even opzoeken, want ik had geen idee waar je het over had :joy:

Op de 2 Edefices die ik heb zitten ze gewoon normaal :thinking:
Heb meerdere gehad en kan me niet herinneren dat ze ooit andersom zaten.

Vind het wel vreemd eigenlijk, jouw gevalletje :face_with_raised_eyebrow:

(EDIT: Hij klapt dus bij mij aan de 6 uur kant open)

Casio Databank DBC-610 (NOS)

3 likes

Zo zit die en volgens de productfoto’s ook. Japan style dus. :stuck_out_tongue:

2 likes