Casper

Bij @Casper een Seiko SKX007 aangeschaft, prettig zaken doen :slight_smile:

1 like

Jij ook bedanktđź‘Ť Zo hoort het te gaan.

Fijne ervaring

1 like

Helaas geen goede ervaring met Casper.

Onvoorbereid een klokje via MP van hem gekocht en de set bleek achteraf niet compleet te zijn. Eindeloze mailtjes zijn netjes op de vlakte beantwoordt en het advies is het eenvoudigweg om zo verder te verkopen.

Vergelijkbaar Omega bandje kost echter €188 dus voor mij de laatste keer.

1 like

Ik wilde eigenlijk niet reageren maar vooruit dan.

Hieronder een foto van de advertentie met de set zoals ik hem verkocht heb. Deze meneer heeft anderhalf uur bij mij thuis gezeten en de boel wel 10 keer bekeken, dus hij wist duidelijk wat hij kocht en nu begint hij achteraf te schooien om geld. Tenminste het voelt achteraf zo omdat ik voor de deal al een beetje een rare ervaring met deze meneer heb gehad.

Hij belt mij op in de ochtend of ik interesse had om zijn Rolex Submariner 14060m in te ruilen. We waren 1800 euro bijbetalen van mijn kant overeen gekomen. Eenmaal een afspraak gemaakt bij mij thuis wilde hij in een keer 2000 euro erbij hebben. Dat soort fratsen hou ik niet zo van maar ach toen heeft hij de set zoals op de foto los overgenomen, Nu komt hij weken later vragen of ik een Nato van omega voor hem gedeeltelijk wil betalen. Ik heb hem gezegd dat ik daar weinig mee kan en nu is meneer op zijn tenen getrapt…

Ik zal hier verder niet meer op in gaan maar dit is mijn kant van het verhaal.

Nog een 1 reactie van mij, dan sluit ik dit af want dit is een forum voor liefhebbers van horloges en ik houd het graag gezellig.

@Joey: volgens mij is dit topic alleen bedoeld om ervaringen te delen, geen meningen te ventileren. Maar toch bedankt voor je tip.

@Casper: je reactie op mijn ervaring met jou klopt inhoudelijk natuurlijk voor geen meter. Over de Rolex zijn wij niks “overeengekomen”, je hebt telefonisch geboden en we zouden tijdens dit bezoek dit verder bekijken maar kwamen er niet uit qua prijs.

Verder schooier ik niks, maar ben ik vakkundig op het verkeerde been door jou gezet en probeerde ik nog een beetje mijn recht te halen voor een vergoeding van de missende band. Overigens ben ik blij te zien dat je zelf de foto plaatst met 2 banden erbij, wat het hele verhaal bevestigd dat de levering niet compleet was. Hulde!

Mijn vriendin (die erbij was) lacht zich overigens rot om je verhaal, ik erger me eerlijk gezegd rot.

Succes verder met de horloge hobby Casper!

6 likes

Hier een positieve ervaring met @casper. Keurig zoals overeengekomen de deal gesloten. Prettige vent, geen gedoe. Heel veel plezier met de Tudor :+1:t2:

3 likes

Dank je wel Jeroen! Je bent een top ventđź‘Ś

Prima zaken doen met @Casper!
Mooie deal gesloten. Communicatie via de app verliep zeer snel. Hij denkt mee in hoe de overdracht te doen, daar waar ik wellicht iets te voorzichtig ben.
Positieve ervaring, geeft vertrouwen!
Aanrader dus.

1 like