“Casual” duiker

Dat klopt. Moet zeggen dat het heel snel went.

Heb zelf onderstaande MeisterSinger, en zie in een oogopslag op 2~3 minuten nauwkeurig hoe laat het is. Als ik het op 1 minuut moet weten moet ik inderdaad even wat nauwkeuriger kijken, maar dat moet ik eigenlijk niet vaak.

Ik vind het juist heel bijzonder :slight_smile: Ieder z’n smaak!

1 like

En mooie naaldhakken :+1:

2 likes

Halios Tropik.

6 likes

Squale Master Steel version, maar dan met ander bandje

3 likes

Voor mij zijn, naast de Rolex Submariner Hulk, de Breitling Super Ocean Heritage 46 en toch ook de Omega Seamaster hele mooie duiker-klokjes…:slight_smile: Alhoewel ik ook een Tag Heuer Aquaracer WAK2180 een apart betaalbaar alternatief vind.

1 like

:point_up:t6: deze jongen

2 likes

Waarom dan niet de Halios Seaforth op leer?

Oogt dressier. Wellicht niet in pastel-blauw, maar zeker wel in Zwart. :slight_smile:

9 likes

Die is heeeeel gaaf zeg. Blijf het echt een geweldige kleur vinden :+1:

Mijn toevoeging aan dit topic is een Squale 1521. Op leer een erg nette verschijning + mooi formaat!

6 likes

Duiker op leer :scream:

1 like

:grinning: heb zelf een Meistersinger tafelklok. Went inderdaad snel. Maar met dat duikersklokje zou de duikring ook weinig zin hebben als die alleen een urenwijzer zou hebben. Dacht ik ook als eerste, belachelijk die duikring… :rofl:

1 like

De belichting was gewoon slecht, Dennis. Met mobieltje uit de hand genomen aan het eind van de middag. :wink:

1 like

Na het zwemmen in de zadelzeep ! Net als met een black bay leather :grinning:

Prachtig die UN, alleen jammer van die smalle band… en de prijs…:see_no_evil:

Casual duiker:

.

Ik draag trouwens duikhorloges ook bij een pak… een dresswatch kan je toch ook casual of sportief dragen? Zeg maar zo: als een gemiddelde Italiaan zich iets permitteert is het stijl. Dus een rolexje bij een pak kan prima! :beers:

Zit allemaal een beetje tussen de oren denk ik :see_no_evil::see_no_evil:

8 likes

Klopt helemaal. Ik draag best regelmatig een dresswatch en eigenlijk nooit een volledig pak.
Wel vaak een (wat meer casual) pantalon en een jasje, met in plaats van een overhemd een T-shirt met print en witte sneakers.

Klinkt zo misschien gek, maar ik krijg vaker complimenten over een wat gewaagdere kledingstijl dan klachten :blush:

1 like

Christopher Ward C60 Trident Pro 600; is er in 38 en 43 mm:

1 like

Dat mag alleen Ide doen, jij niet Bob. Even dimmen.

1 like

Wellicht zoiets, beetje out of the box

4 likes

Bedankt voor jullie input! Keuze heb ik gereduceerd naar de Tudor black bay en de Tudor black bay 58, tevens wil ik ook de seamaster nog is gaan passen bij een juwelier.

5 likes

:ok_hand::ok_hand: excellent choise sir !