Hoe is het verkopen via Catawiki de afgelopen tijd? Is het het nog waard om het via Catawiki te proberen?
Hoopje miserie, hun schattingen zijn nu een stuk verlaagd en “experts” zijn nog steeds niet waard…
Dat maakt allemaal niet zo veel uit als ik wat wil verkopen. Zijn de opbrengsten op catawiki nog vergelijkbaar en is het verkopen nog betrouwbaar, daar gaat het mij om.
verkopen is nog steeds betrouwbaar, persoonlijk heb ik wel de indruk de opbrengsten iets lager liggen nu
Ja hoor, ze hebben nu een geweldig nieuw business idee: de zoekresultaten op Marktplaats vervuilen.
Het geeft niet wat je zoekt, er staat altijd wel één of ander item van Catawiki tussen.
En nee, je kunt er niet op bieden, je moet naar hun site en daar bieden.
Want op Marktplaats zouden ze natuurlijk hun 9% van de koper mislopen.
En als je ze nu tenminste op “ignore” zou kunnen zetten, maar dat gaat niet.
Hoi Maurits,
Met dank aan @Kiek… Lees even onderstaande bericht, het scheelt je een hoop ergernis…
Oh wauw, dacht dat ik de enige was die zich daar vreselijk aan stoort. Er staat een prijs in de advertentie op MP waarbij ik denk van oooh interessant. Nadat ik op de advertentie klik zie ik Catawiki staan… trap er elke keer weer in.
Dank voor de tip. Heb meteen zo een addon voor Firefox geïnstalleerd.
Nu maar hopen, dat er niet teveel gefilterd wordt…
Top man…
Dit is zo typisch
https://veiling.catawiki.nl/kavels/29243135-canon-ef-s-zoom-2-5-28-135-mm-drinking-cup en dat staat dan onder digitale camera
Ik zie ook geregeld horloges langskomen die bij aliexpress gekocht worden voor ± 50 / 90 euro. En deze gaan geregeld voor ± 200 euro weg…
Nogal, ja. Het is bij mij ook een gigantische ergernis. Walgelijke praktijken en -1 voor Marktplaats dat ze hieraan meewerken. En mijn Adblocker pakt het niet op.
Nu nog voor safari!
Gewoon Firefox met add-on installeren. Zoeken op MP is dan een verademing.
Zag een leuk horloge langskomen van Sandro, valjoux 7734. Best bijzonder dat in juni dit horloge al verkocht is met een geschatte waarde tussen de 300 en 350 euro en een maand later precies hetzelfde horloge een geschatte waarde heeft van 400 tot 500 euro. Overigens zelfde kenners, lees experts.
Het zijn net mensen
Klein gokje, de tweede verkoper verkoopt daar veel via Catawiki?
Dat klopt precies wat je schrijft, maar weinig kopers kijken naar de taxaties van de experts, Nu niet lachen he bij het woord experts, want zo noemen ze zich toch