Chronocentric / OTD alternatieven?

Na de afgelopen jaren Chronocentric slechts sporadisch te hebben bezocht, kijk ik de laatste maanden zeer frequent. Het lijkt erop dat het percentage ‘kwaliteits-posts’ intussen wel zeer gering is geworden;
scammers, zeer veel handelaren, aanbieders met volstrekt onrealistische prijzen; zou er nog 20% advertenties zijn van ‘normale’ vintage liefhebbers?

Zie ik dit verkeerd of klopt dit en zitten de liefhebbers intussen ergens anders?

1 like

Goeie vraag, ik vind chronotrader nog wel ok, en WUS ook alleen wordt je daar heelmaal gek van het aanbod waardoor je zo’n beetje twee keer per dag moet uppen om een beetje in the picture te blijven

Gewoon via WatchRecon kijken.
CC valt echt nog goed mee vind ik.

3 likes

Via Watchrecon kun je inderdaad vrij goed je voorkeuren volgen, maar het leuke van Chronocentric was, dat ik daar ook leuks zag waar ik zelf in eerste instantie niet aan dacht.

Wellicht heb ik een selectief geheugen betreffende het percentage scammers en handelaren, of zou de jongere garde hier gewoon al aan gewend zijn? :wink:

2 likes

Ze zouden eens een beetje moeten gaan modereren in het verkoopgedeelte

Jeff neemt absoluut geen verantwoording voor het (verkoop ) forum , daar is hij vrij duidelijk in . DYODD en als volwassenen met elkaar omgaan en verder gaat er teveel tijd inzitten en heeft hij geen zin om iedere post te beoordelen

gaat toch al heel wat jaartjes goed

die verouderde software heeft zelfs geen mogelijkheid om mensen te bannen oid

zoals autavia’s voor $125K USD ? :wink:

Wat betreft de prijsontwikkeling van bepaalde Heuers heb ik geleerd om mijn mening voor me te houden😉

1 like

Enerzijds vind ik de enorme prijsstijging van vintage Heuers erg jammer want er is bijna niets moois én betaalbaars meer te vinden en ik vind ze zo vet :disappointed:

Aan de andere kant vind ik het ook wel weer een prettig idee. Ben na weer zo’n veiling altijd wel benieuwd wat deze gedaan zou hebben :slight_smile:

Verkopen, of je moet echt zwemmen in het geld. Met 125000 kun je zoveel meer.