Chronomat44 klaar voor de zomer!

In mijn optiek een prima keus w.b.t. de kleurenmatch om deze
Chronomat 44 Blacksteel te verwennen met een lederen band.

12 likes

Mijn beste,

Een bestendige verbintenis!!
Ziet er levenslustig uit!!
Veel draag-genot. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ben wel benieuwd naar de gesp… :face_with_raised_eyebrow:

1 like

My idea waar haal je een gesp in deze kleur staal vandaan?

1 like

Helaas is er geen vouwsluiting leverbaar in de Blacksteel uitvoering.
Dit kan prima!

2 likes

En dat door zo een groot bedrijf als Breitling met bijbehorende marges… :zipper_mouth_face:

2 likes

Mooie combinatie! Mijn voorkeur bij een Chronomat gaat sowieso uit naar een lederen band…

1 like

Ja! wilde wel eens wat anders, dus vandaar vorig jaar gekocht op rubber.
Heerlijk, nu weer terug op leer.

1 like

Zoals elk ander bedrijf…
Waarom altijd Breitling bashen?

Snap de noodzaak niet zo :neutral_face:

2 likes

De Blacksteel op rubber is ook schitterend!

Ik zit zelf ook nog te twijfelen er één (van de twee hieronder)te kopen, maar wat moet je met twee Chronomat’s…

1 like

Nooit gedacht hoor, maar ik ben echt ‘gevallen’ voor de Blacksteel uitstraling.
Echt prachtig!

Ik weet niet welke Chronomat jij hebt, maar die zijn vaak glimmend.
Dus dit is echt heel anders… en anders t.z.t. verkopen?

1 like

Ik heb zelf de Chronomat 44GMT (zie foto) en die is inderdaad glimmend. Wat dat betreft zou de blacksteel inderdaad een mooie aanvulling zijn. Ik ga er nog eens goed over nadenken…

1 like

Ik vind het gewoon beetje slap van zo een groot merk als Breitling, dat ze niet de moeite nemen om een PVD of DLC gesp of sluiting te maken. Het niet hun eerste of enigste zwarte horloge. Ik weet overigens niet of ze uberhaupt geen zwarte gespen of vouwsluitingen hebben. Maar het zou ze sieren.

Maar heus niet alleen kritiek op Breitling hoor. Ik had poos geleden ook geschreven wat een misser ik het vond van Omega dat ze de datumschijf op de vorige versie van de SMP300 niet in blauw hadden op de blauwe versie.

En heb verder ook niks tegen Breitling ansich Tour de Horloge

2 likes

Jij hebt helemaal gelijk!

Ja, voor rubber is er een vouwsluiting in Blacksteel, maar niet voor leer.
Een Chronomat moet eigenlijk wel op leer, dus dan is het wel jammer dat deze niet te koop is.

Ook andere merken hebben horloges in de ‘Blacksteel’ uitvoering, en dat is ook vaak
met een glimmende gesp.

Voor een normale Chronomat klopt dat wel ja, maar De blacksteel en rubberband zijn volgens mij gewoon voor elkaar gemaakt! Een mooiere combi is er niet :heart_eyes:

1 like