Goeie tip! Bedankt!!
Inderdaad!
Bedankt , dat ik daar niet aan gedacht heb
Heb je er een plaatje van of referentie naar artikel?
Oops crossed messages
En productiekosten van 40 cent
misschien, maar beter van kwaliteit dan sommige 'mindereābandjes die hier al snel 40 euro kosten (of meer)
Daās een stevige bewering. Kun je een kwaliteitsvergelijk voor ons maken?
Waar moet ik aan denken? Beter dan een Bonetto Cinturini / Hirsch Pure / etc.?
Heb ook zon bandje(leer) ergens liggen van aliexpress kwaliteit verre van denderend maar voor de prijs best prima.
Als ik hier naar de lokale juwelier ga krijg ik dezelfde/slechtere chinese zooi aangeboden voor prijs die er wel ver boven ligt.(erg jammer)
Maar wat betreft kwaliteit niet te vergelijken met Hirsh etc.
Levertijd is ook vrij lang.
Maar zou ze voor de prijs wel aan durven bevelen(heb het over leren bandje anders dus dan die van TS).
Kwaliteit varieert wel enorm op AE maar als iemand interesse heeft kan ik wel linkje van de mijne zoeken.
huismerk bandjes misschien, maar als jouw juwelier Hirsch of Rios verkoopt dan heb je gewoon mooie bandjes hoor
maar wie gaat er nou voor een bandje naar de juwelier haha!
online is de keuze reuze
Wanneer een horloge 19, 21 of 23mm lugs heft is dat meestal de reden om hem niet aan te schaffen. Je zoekt je vaak suf.
Zeker als je die lugmaat gaat combineren met een 110/70 lengte in je zoektocht, vertel mij watā¦
Mooie oplossing zo. Kwaliteit zal niet super zijn maar voor t geld waarschijnlijk acceptabel genoeg. Zelf laatst ook een aftermarket stalen band gekocht, nog geen 10 euro maar doet zn werk prima.
Wat ik niet snap; ,waarom is @25tien altijd zo sarcastisch en voegt ie zelf 0,0 toe aan dit forum? V
Ja lokale economie stimuleren enzoā¦
Hahaha nee bullshit ik was gewoon toen niet zo bezig met horloges dus dacht er gewoon niet bij na
Laatste keer dat ik voor bandjes ging, lieten ze me alleen die zien. Kan er mee te maken hebben dat ik toen iets zocht voor mān toenmalige moto 360 maar dat terzijde
Tja, super is altijd een relatief begrip.
Het belangrijkste is denk ik, zoals je zegt, dat het doet wat het moet doen en je smaak is.
Tuurlijk kan ik een bandje van 100 euro kopen, maar heb ik daar meer plezier van?
Kijk.als je serieus een mooi en kwalitatief bandje zoekt in een afwijkende maat is de keuze snel gemaakt:
@Ko-Banden is the goto man
is een kwestie van smaak. Ik hou niet van leren bandjes en ook niet van gespsluitingen.
wees blij dat ze je binnen lietenā¦
Altijd ja
wat je maar 0,0 noemt:
En Johan is niet sarcasties, maar gewoon altijd vrolijk
Nou ja, bijna dan.
Dank je wel @Bert4!!
Dit is ook pas de eerste ācitroenā die ik als reactie krijg! Neem het hem ook absoluut niet kwalijk, hij kent me nietā¦