Citizen-only Topic

kvindievanmijmooier :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like


Op blauwe nato. Serieuze twijfel om een Marine MNstraps aan te schaffen en/of de citizen metalen band. Zoveel keuze :slight_smile:

Toch al geruime tijd mijn lievelingsduiker!

7 likes


Helaas ontbreekt er 1 endlink :disappointed_relieved: ,Als iemand 1 of een setje overheeft zou ik het graag horen/lezen :wink:

5 likes

Vandaag binnen gekregen, de Citizen Signature Grand Touring.

17 likes

Fijn horloge deze Citizen

7 likes

https://www.horlogeforum.nl/t/na-cheap-ass-oyster-voor-bn-0150-bn-0151/124556

Of beide… zo’n stalen braccelet als hierboven is niet heel verkeerd maar wel goedkoop. Ik heb er 2 dus als je eentje wil mag je m wel voor 25 euro op je mat. Heb m als reserve maar dat blijkt niet nodig.

Haha…zie die link bovenaan… je had al eens gereageerd :blush: maar je weet nu dus dat de OEM bracelet 130 euro kost en niet past op een bn-0150/0151 die uitgeleverd is op rubber.

Wat zijn je eerste indrukken?

Gisterenavond hele avond om gehad, draagt een beetje hetzelfde als mijn JeanRichard terrascope, zijn van dezelfde grote en gewicht. De cijfers spetteren van de plaat, heel mooi om te zien. Morgen de hele dag om naar mijn werk en dan weet ik echt of het draagcomfort lekker is.

10 likes

Prachtige set zo! :+1:

1 like

7 likes

7 likes
New photo by Stefaan Vandevenne
10 likes

Mooi horloge, en mooie band. Waar komt deze vandaan als ik vragen mag? :slight_smile:


Al heel wat Citizen Promasters gehad van de serie waar het ooit mee begonnen is. Dit is wel echt mijn favoriet, mooi model niet te groot en draagt daardoor zeer fijn. Ik zal deze dan ook noooit meer wegdoen #memories

10 likes

Deze stond eraan toen ik hem kocht, watervast kalfslederen band, een merk vind ik er niet op.

2 likes

Helpt jouw vader je nog steeds met omdoen van een horloge?

:grin:

2 likes

De tweede van dit model. De eerste had ik van mijn vader gekregen lang geleden. Die is gestolen in een hotel in Parijs :confused:
Ik wilde deze weer terug en ben toen bij de originele dealer in Utrecht geweest. Op dat moment alleen nog een blauwe versie met een witte ring ipv een blauwe. De dealer heeft toen voor mij contact gezocht met Citizen en die had nog een paar originele ergens achter liggen en wilde die mij wel verkopen :smile:

12 likes

Weer voorzien van een nieuwe batterij.

10 likes

Mooie dag voor de Citizen Signature Grand Touring

10 likes

10 likes