Citizen-only Topic

Ik wou dat ik maar twee… had, de tijd van maar twee ligt al vele jaren achter mij :flushed: :flushed:

1 like

Dat dacht ik ook toen ik er opeens 150 had :joy:

3 likes

150 heb ik er nu ook nog niet (denk ik… neen ik wil niet tellen :flushed:).

1 like

150 :thinking:

1 like

Dad wilde ik ook niet maar toen ik aan het werken was had mijn vrouw dat gedaan en zo van ‘weet jij hoeveel horloges je hebt’? Uhm :roll_eyes: …nee…ja 150 dus :joy:

1 like

Dit was een jaar geleden…is inmiddels wel meer geworden maar ook een aantal verkocht…

1 like

oke,heb dit maar even laten zien aan moeders de vrouw.voorlopig krijg ik geen opmerkingen meer,daarintegen word er hier gezegd dat je misschien eens met iemand moet gaan praten
:joy::joy::joy::joy:

3 likes

Graag gedaan :+1::joy:

Allang dat stadium voorbij :zipper_mouth_face::sweat_smile:

1 like

Een zeer uitgebreide verzameling die je daar hebt, proficiat.

Je hebt blijkbaar wel een voorkeur voor Citizen…

1 like

:rofl::rofl::rofl:

1 like

Ja zeker…ook al geprobeerd om naar andere merken te kijken en heb wel wat maar ik blijf toch steeds naar Citizen terug gaan…ik weet ook niet hoe dat komt :roll_eyes:…het plan is wel andere merken te proberen…

Zou dat niet gelden voor de meeste van ons, anders zaten we hier nu waarschijnlijk niet meer :grimacing::thinking::grimacing:

1 like

Juist :facepunch:t2::joy:

1 like

Nu Citizen is dan ook een heel leuk merk, wel zijn er iets minder fanboys hier aanwezig dan van Seiko of Rolex om er maar twee te noemen…

1 like

Wat moet jij een vermogen kwijt zijn als ze een beetje zelfde tijd met lege batterij zitten :slight_smile:

Godsamme wat een collectie, kom ik aan met mn 6 hahaha

1 like

Dat heb ik vrij snel gemerkt toen ik een tijdje lid was maar er zijn genoeg HF’ers die er ook wel wat mee hebben gelukkig…ben nu ook al een tijdje lid van UF en TWF …en dat is ook leuk.

Ik doe dat per 10 a 20 en bestel dan meer batterijen tegelijk en zijn ze een stuk goedkoper… :sweat_smile:

Spijtig is mijn Duits nu niet echt mijn sterkste taal, Engels is al wat beter dus bezoek ik WUS wel nog eens…

1 like

Ik heb met belangstelling mee gelezen over de instel problematiek van John met z’n radio gestuurde Citizen. Aangezien ik ook voor een dergelijk horloge in de markt ben, vraag ik me af of deze issues gebruikelijk zijn. Alvast dank!

1 like