Citizen-only Topic

Aha…van alle markten thuis :crazy_face: …maar ik mis nog een handwinder :grin::joy:

1 like

Die wil ik ook wel graag ja :heart_eyes:, maar dat moet een Omega Speedmaster worden maar dat is voorlopig ver buiten bereik haha.

1 like

Ja dan praat je gelijk over veel geld :hushed: … Het duurste wat ik heb gekocht is €700 tot nu… ik weet niet of ik over die grens wil…wie weet :roll_eyes::joy:

1 like

Vind het gewoon gewéldig mooie horloges, en met het verhaal/de achtergrond erbij… ik zou wél voor een Saphire sandwich gaan, volgens de puristen niét een echte maar als ik zòveel geld uit zou geven heb ik geen zin in krassen/poetsen van het glas én zou ik graag het prachtige uurwerk ook willen zien haha.

Ik max 550€ nu en ja, hou het het liefst daaronder inderdaad :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik ook wel rond die prijsklasse van jou…maar ik snap wel als je spaart voor iets boven je budget…verslavend hoor deze hobby :hushed::crazy_face:

1 like

Heb je een NA topic gemaakt? Ik wil hier eigenlijk wel meer van zien :slight_smile:

1 like

Ik ga mijn best doen morgen :sweat_smile::+1: …Ik kan hem morgen ophalen als alles oké is :crazy_face:

1 like

Deze is niet van mij, ik zòek juist een Citizen automaat :stuck_out_tongue:

@Slin kan morgen wel een NA topic maken haha

2 likes

Hup en gelijk aan het werk gezet…bedankt hey :+1::sweat_smile:

1 like

Nee hoor wil hem niet kopen. Maar vind hem wel mooi. Mag niet alles kopen wat ik mooi vind :slight_smile:

3 likes

Oeps, nu nét een automaat van de “concurrent” besteld :speak_no_evil: :joy:

1 like

Seiko neem ik aan? Plaatjes!!!

1 like

SNKN67K1 de blauwe wijzerplaat deed het voor mij :sunglasses:

3 likes

Deze heten Aqualand. Of er een extra modelnaam is weet ik niet. Ze maken gebruik van een C020/C022/C023 uurwerk.

Er is ook een nieuwere variant die (volgens mij) nog steeds verkocht wordt. De oude variant heeft aan de achterkant een plaat met schroefjes, de nieuwe variant heeft een schroefdeksel.

2 likes

Gaaf :ok_hand::facepunch:t2:

1 like

En dat voor nog geen 120€ uit NL (w2d outlet) :sunglasses:

Genoeg offtopic, ff een oude foto ter compensatie

5 likes

Dat is niet veel :+1: …Mooie Satelite :ok_hand: …zoek je voor die een stalen band??

1 like

Thanks en jazeker, de huidige stalen band volstaat opzich, maar voelt (en klinkt) als een pulsar/lucardi bandje…

1 like

De endlink lijkt er wel op…ze hebben trouwens voor de BN0100 rubberen banden die precies passen en zo zijn gemaakt…


4 likes