Citizen-only Topic

Ja dank je wel! Heb het gelezen!:+1:

1 like

Mooi model hoor! Ik heb de C028 die is helemaal van titanium :star_struck:

1 like

Wat een monster van een klok :heart_eyes:! Echt een geweldig ding.

1 like

Deze is een tijdje geleden hier voorbij gekomen:
https://www.citizenwatch.com/us/en/product/CB0160-51L.html

Stond bij iemand op het lijstje om te kopen maar weet niet of daadwerkelijk overgegaan is tot aanschaf. Iemand ervaring met dit horloge of wellicht zelfs in bezit van een exemplaar dat mag vertrekken?

Ik ook :innocent:

Heeft hier iemand enig idee betreffende mijn vraag over lume?

Ben weer een stapje verder met de 52-0110. Mooie jubilee band erbij gevonden. Origineel Citizen maar of deze ook bij de 0110 te krijgen was betwijfel ik.

2 likes

Nu ik toch bezig ben mijn laatste NA.

Is met 38mm wel wat kleiner dan de duikers uit die tijd.

10 likes

Dit is wel een andere dan die jij hebt maar zou ook niet misstaan op de jouwe…heb zo’n band nog een keer NOS binnen gehaald…

3 likes

Nieuw glas geplaatst.

6 likes

What day is it?

12 likes

52-0110 is klaar.

Voor:

En na:

17 likes

Waar komt die Bezel vandaan?

Yobokies

1 like

https://www.citizenwatch.com/us/en/product/BN2038-01L.html?cgid=promaster-sea

Echt goed! Ik heb ze wel eens bij Alex Crystal time gekocht maar deze is beter…

Foto van gisteren, oude dame zegt Hoi…

8 likes

Hij heeft alleen nog voor de 51-2273. Maar die is wel perfect.

1 like

Hoi citizen liefhebbers, telkens ik online ben kom ik zeker kijken op deze topic :star_struck: en is er dan geen nieuws dan ga ik steeds met plezier naar de reactie op het nummer 299 kijken en blijf ik toch een tijdje hangen bij de foto’s 1,2,3,5 en 8 :heart_eyes: om daarna naar reactie nummer 685 te gaan en daar scroll ik zéér traag door al de foto’s. :face_with_monocle::heart_eyes:

En hier stopt het dan gewoonlijk niet mee, want ga ik dan verder naar 1179 dan heb ik 21 redenen om op mijn stoel te blijven zitten en te genieten van al dat moois. :heart_eyes::rofl:

Ja hoor, dan is het een klein stapje verder naar 1186 om helemaal stik jaloers te worden op die gast. :stuck_out_tongue: Hij zet er zomaar even 52 redenen op, :heart_eyes: als enig citizen liefhebber hier niet van gaat kwijlen dan ben je er geen. Toch moet ik nu even gaan tellen….5+19+4+2+8+6=44 stuks die ik WIL HEBBEN!!! :heart_eyes::sunglasses::+1:

Natuurlijk zijn er hier nog anderen die evengoed een mooie collectie hebben en waarvan ik ook kan zeggen dat ik die wil hebben maar ja, je moet spelen met de kaarten die je hebt, is het niet? :cold_sweat::grin:

5 likes

Als je dan een horloge kist hebt waar 12 horloges in kunnen dan heb je dus ook nog…:thinking:…3,66666666666 van die kisten nodig.
Nou ja, dat lijkt mij niet echt handig.
Je weet in ieder geval wel wat je wil :smiley:

1 like